Kada je Toyota prvobitno najavila hijerarhiju svojih automobila visokih performansi u Japanu prije tri godine, čuli smo za osnovni GR Sport, "srednji" GR i najsnažniji GRMN. Neki od ovih sufiksa su isporišteni za modele u drugim dijelovima svijeta, a C-HR nije izuzetak.
C-HR GR Sport je predstavljen u Zemlji izlazećeg sunca prošlog oktobra, a sada je na putu prema Evropi kako bi pokazao svoj sportski izgled. Poznati 1,8-litarski i 2,0-litarski hibridni pogoni su ostali nepromijenjeni, ali je Toyota poradila na krućem ovjesu kako bi C-HR bio zabavniji za vožnju.
Verzija sa 1,8-litarskim motorom je naslijedila veće poprečne stabilizatore od verzije s 2,0-litarskim motorom kako bi se poboljšalo držanje na cesti i upravljivost. Također, dobila je ekskluzivne felge s gumama, moćnije amortizere i poboljšani upravljački sistem.
GR Sport primarno donosi vizuelne promjene s crnim detaljima za svjetlama, kućišta maglenki i prednju masku. Prednji spojler izgleda agresvnije nego ranije, a 19-inčne felge su ekskluzivne za ovaj model. Nova verzija modela C-HR dolazi s karoserijom u dva tona, a u ponudi je osam boja uključujući Ash sivu s crnim krovom.
Unutrašnjost također sadrži nekoliko promjena, od Alcantare i upravljača presvučenog perforiranom kožom pa do GR logotipa i kontrasnog konca. C-HR GR Sport dolazi s grijanim prednjim sjedištima, LED svjetlima, zatamnjenim prozorima, električnim retrovizorima te podrškom za Android Auto i Apple CarPlay sisteme. Opciono je dostupan i JBL sound sistem s devet zvučnika.
Toyota je obećala i "pravu" performance verziju svega što prodaje, tako da se može očekivati i "čistokrvni" C-HR GR. Ovaj crossover bi mogao koristiti detuniranu verziju 1,6-litarskog trocilindričnog motora iz modela GR Yaris, ali zasad nema zvaničnih informacija. Taj motor u snažnom hatchbacku razvija 257 KS u Evropi, odnosno 268 KS u Japanu, tako da se u modelu C-HR GR Sport očekuje nešto više od 200 KS: