U Toyoti su odlučili da će i četvrta generacija hibridnog modela Prius zadržati neobičan vanjski izgled, ali su ovaj put na novoj platformi kreirali karoseriju na kojoj pojedini detalji podsjećaju na detalje s konceptnog modela Mirai.
Novi Prius dobio je karoseriju koja je čak 60 posto kruća od prethodne generacije, a znatno niže težište automobila ide u prilog ukupnoj udobnosti i upravljivosti Toyotinog hibrida. U Toyoti još uvijek nisu otkrili detalje o pogonskoj grupi koja će pokretati novi Prius, ali su naglasili da je u odnosu na istoimenog prethodnika prosječna potrošnja goriva reducirana za 10 posto. Uz smanjene dimenzija novorazvijenog kompleta baterija, koje sada imaju veći kapacitet i traju duže, njihovo punjenje trajat će kraće.
U odnosu na prethodnika novi Prius duži je 60, širi 15 i niži 20 milimetara. Povećan je prostor u putničkoj kabini, ali i koristan prostor u prtljažniku. Za bolji i precizniji "spoj" s cestom u Toyoti su za Prius pripremili potpuno novi ovjes, a vozaču će na raspolaganju biti i nekolicina najmodernijih sigurnosnih sistema i sistema za asistenciju u vožnji.
Prius će se moći odabrati u jednoj od sedam ponuđenih boja karoserije među koje spada i nova Hypersonic crvena boja. U dvobojnoj unutrašnjosti se posebno ističe veliki centralno postavljen display preko kojeg se upravlja multimedijalnim sistemom, a uz novu generaciju stiže drugačiji trokraki upravljač i veoma kratka ručica mjenjača.
U Toyoti kažu da će prodaja novog Priusa početi prije kraja godine, a prvi primjerci naći će se u prodajnim salonima u Japanu.