Nakon više od 200.000 prodanih primjeraka modela GT 86 Toyota je predstavila drugu generaciju svog "old school" Coupéa u čijoj je oznaci slovo T namjenski zamijenjeno slovom R.
Napravljen po istom receptu kakav je korišten na modelu GT 86 (niska masa, nisko težište, zadnji pogon), posljednji Toyotin automobil u čijem je razvoju učestvovao odjel Gazoo Racing i dalje pokreće četverocilindarski atmosferski boxer motor čija je radna zapremina povećana na 2,4-litara. U dodatnih 400 ccm „ugurano“ je dodatnih 35 "konja", pa (znatno elastičniji) motor u GR 86 razvija 235 KS pri 7.000 obr/min i 250 Nm pri 3.700 obr/min.
U kombinaciji s ručnim 6-stepenim mjenjačem GR 86 iz mjesta do "stotke" stiže za 6.3 sekundi, što je za više od sekunde bolje od prethodnika, a za ljubitelje dvije papučice Toyota uz GR 86 nudi i 6-stepeni automatski mjenjač. U oba slučaja na ultralaganim 18-inčnim aluminijskim felgama su gume dimenzija 215/40.
Početak prodaje i cijena još uvijek nisu objavljeni.