Veliki sedmerosjed SUV
9

Toyota predstavlja Highlander i u Evropi

Klix.ba
Toyotin najveći hibridni SUV, Highlander, po prvi put krenut će u prodaju u Evropi. Dostupan isključivo s potpuno hibridnim pogonskim sklopom, Highlander zajedno s modelima RAV4, C-HR i Yarisu Cross koji je u dolasku u segmentu B, najnoviji je dodatak Toyotinoj paleti SUV-ova u Evropi.

Sa 23 godine iskustva u razvoju hibridne tehnologije, 15 milona kupaca hibrida, 9 hibridnih modela i četvrtom generacijom samopunjivih, potpuno hibridnih pogonskih sklopova, Toyota kombinuje svoje predvodništvo u hibridnoj tehnologiji i legendarnu kvalitetu, trajnost i pouzdanost kao i obimno iskustvo na tržištu SUV-ova kako bi stvorila Highlander Hybrid.

Nastao na platformi GA-K, Highlander objedinjuje sve osobine Toyotinih SUV-ova kao što su udobnost i sigurnost, s malom emisijom i malom potrošnjom, te inteligentni pogon na sve točkove, obilje prostora i sposobnost vuče prikolice težine do 2 tone.

Dužine 4.950 mm sa aluminijskim felgama od 20“, Highlander Hybrid kombinuje elegantan, dinamičan i profinjen izgled vrhunskog gradskog SUV-a s čvrstoćom, snagom i trajnošću istinskog pogona na sve točkove.

Unutrašnjost je oblikovana tako da nudi praktičnost, trajnost i prostranost koju očekujete od SUV-a sa 7 sjedišta, dajući udobno, vrhunsko okruženje za sve putnike. Highlander Hybrid raspolaže sa 7 sjedišta sa hodom uzdužnog pomicanja sjedišta u drugom redu od 180 mm što osigurava dovoljno prostora za dvoje odraslih i u trećem redu, te olakšava ulazak i izlazak.

Poklopac prtljažnika pokreće se na električni pogon uz aktiviranje pokretom noge, a prtljažnik nudi 658 litara prostora s dodatnim pretincem u podu, pri čemu se ukupni obim može značajno povećati potpunim preklapanjem i drugog i trećeg reda sjedišta, čime se dobija ukupno 1.909 litara.

Dostupna u dvije kombinacije boja, crna i grafitna, unutrašnjost se odlikuje i brojnim pretincima raspoređenima posvuda, što je upotpunjeno USB utičnicama za napajanje u prostoru oko prvog i drugog reda sjedišta.

Vrhunski nivoi opreme uključuju središnji ekran multimedijalnog sistema od 12,3“ sa satelitskom navigacijom, virtuelni ekran, Apple CarPlay i Android Auto, bežično punjenje telefona, ventilaciju sjedišta i digitalni retrovizor na kojem se prikazuje široka slika bez ometanja naslona za glavu ili drugih putnika.

Četvrta generacija potpuno hibridnog pogonskog sklopa u Highlanderu kombinuje 2,5-litarski benzinski motor i prednji i zadnji elektromotor - pri čemu zadnji elektromotor daje Toyotinom SUV-u inteligentni pogon na sve točkove (All-Wheel Drive-intelligent), kao i snažnu nikl-metal-hidridnu bateriju smještenu ispod drugog reda sjedišta.

Ukupna snaga od 244 KS u kombinaciji s emisijom CO2 od samo 146 g/km i potrošnja od 6,6 l/100km predstavlja najbolji odnos snage i emisije CO2 u segmentu.

Prekidač za odabir načina vožnje omogućava izbor ECO, NORMAL, SPORT ili TRAIL programa. Sva četiri programa je moguće koristiti kada automobil djeluje u električnom pogonu (program EV) kojim se zasebno upravlja.

Zahvaljujući akustičkom vjetrobranu i prednjim staklima, uz korištenje zvučne izolacije u krovu, prednjoj armaturi i podu, kao i obloge u lukovima točkova i prtljažniku, Highlander uživa značajno smanjenje buke uz prirođenu mirnoću i bešumni rad potpuno hibridnog pogonskog sklopa.

Highlander Hybrid je opremljen sistemom Toyota Safety Sense koji objedinjuje tehnologije aktivne sigurnosti usmjerene na sprečavanje ili ublažavanje sudara u velikom broju prometnih situacija.

Paket Toyota Safety Sense u Highlanderu uključuje sistem predsudarne zaštite s aktivnim zakretanjem upravljača radi izbjegavanja sudara, otkrivanje pješaka danju i noću te otkrivanje biciklista danju, prilagodljivi tempomat punog raspona, sistem čitanja saobraćajnih znakova, održavanje vozila u prometnoj traci, upozorenje za nenamjerno prestrojavanje i automatska duga svjetla.

Toyota Highlander Hybrid kreće u prodaju na evropskim tržištima početkom 2021. godine.