Toyota odaje počast izvornom Yarisu uvodeći novi nivo opreme - Y20, u svoju paletu modela za 2019., označavajući 20. godišnjicu svog uspješnog modela u segmentu B koji je po prvi put bio prikazan na sajmu automobila u Parizu 1998. Kroz dvije decenije i tri generacije, Yaris se čvrsto etablirao kao Toyotin najprodavaniji model u Evropi, gdje se i proizvodi, u tvornici u Valenciennesu, u Francuskoj.
Izmijenjena paleta Yarisa bit će predstavljena u oktobru u Parizu, a prikazat će i novi multimedijalni sistem koji omogućava integraciju pametnog telefona sa Toyota Touch sistemom.
Modelu iz 1998., bit će odata počast kroz istu zlatnu boju karoserije kakva je tada korištena na Yarisu, ali uz savremeni dodatak dvobojnog tamno sivog krova.
Modeli Y20 bit će u srži palete modela Yarisa za 2019., zamijenivši trenutni srednji nivo opreme i nudeći sjajne pogodnosti za kupce. Na raspolaganju će biti standardne i dvobojne verzije, koje će kombinovati srebrnu, bisernu ili crnu boju karoserije s novom, tamno sivom bojom krova.
U uređenju vanjskog izgleda korištene su tamno sive boje radi davanja istaknutog mjesta modelu Y20 unutar ponude Yarisa. Ti detalji uključuju sive, strojno obrađene, 16“ naplatke od lake legure sa 10 krakova, tamno sive bočne letvice, prednju masku i kućišta vanjskih retrovizora kao i okvire svjetala za maglu s hromiranim umetcima. Y20 se još odlikuje i „shark“ antenom u boji krova, zatamnjenim stražnjim staklom i posebnim oznakama Y20 na stražnjem kraju. Tamno sivi tonovi se prenose i u unutrašnjost: nalaze se na središnjoj konzoli, umetcima na obruču upravljača i novoj tkanini presvlaka sjedala sa kariranim uzorkom. Okviri otvora za prozračivanje, zvučnika i pokazivača na ploči s instrumentima od kroma, kugla ručice mjenjača, crni tepisi sa srebrnim opšivom i oznake Y20 na ploči s instrumentima i naslonima prednjih sjedišta dodatno pojačavaju dojam kvalitete u unutrašnjosti.
Novi multimedijalni sistem
Novi multimedijalni sistem u modelima Yarisa za 2019. godinu je u skladu s željom kupaca da budu povezani u svakom trenutku. Povezanost postaje sve važnija prilikom odluke o kupovini, a ovaj novi paket će omogućiti jednostavnu integraciju pametnog telefona i pristup korisnim, popularnim aplikacijama.
Sistemom se upravlja putem jednostavnog središnjeg touch screen-a. Nakon povezivanja, moguće je pregledavati sadržaj pametnog telefona i pristupati mu koristeći zaslon u automobilu. Vremenom će funkcionalnosti biti dodatno dopunjavane radi omogućavanja pristupa novim aplikacijama.
Sistem ima jasan i jednostavan hardver i upravljačku (HMI) konstrukciju. Moguće ga je koristiti i kao navigaciju, sa postojećim mapama iz vašeg telefona, a sistem reaguje i na glasovne komande putem novog mikrofona i posebne tipke na konzoli, uz minimalno odvlačenje pažnje vozača.
Nadahnut ekskluzivnim Yarisom GRMN
Novi Yaris GR SPORT ima zacrtan cilj donijeti više užitka sportske vožnje u Toyotinu paletu malih automobila. Na tržište stiže krajem 2018. godine, a svjetsku premijeru će imati na sajmu automobila u Parizu, te će biti prvi automobil sa specifikacijom GR SPORT predstavljen u Evropi.
Uvođenje oznake GR SPORT je dodatni primjer toga kako se međunarodni uspjesi TOYOTA GAZOO Racinga u moto sportu izravno preljevaju u uzbudljivu novu generaciju cestovnih automobila koji nose oznaku GR. Toyotin povratak u Svjetsko prvenstvo u reliju 2017. godine doveo je do razvoja modela vrlo upečatljivih performansi - Yarisa GRMN, koji je osvojio brojne pohvale i bio veliki prodajni uspjeh jer je ekskluzivna, ograničena serija od 400 primjeraka razgrabljena prije nego je automobil stigao u prodajne salone.
Novi GR SPORT uvodi sportski utjecaj GAZOO Racinga u srce palete Yarisa, dajući joj iskonske sportske performanse, užitak u vožnji i sportski izgled. Izmjene nadahnute GRMN-om su koncentrirane na ovjes, dajući automobilu vrhunsku upravljivost i brzi odziv. Korišteni su amortizeri Sachs Performance slični onima koji se ugrađuju na GRMN te puni stabilizatori radi postizanja dodatne krutosti. Odlikuje ga snažna pojava, zahvaljujući odignutosti od tla smanjenoj za 11 mm u odnosu na standardni Yaris, dok je razmak između točkova i karoserije smanjen za 18 mm.
Crni naplatci od od 17“, ugrađuju se isključivo na GR SPORT, a na njih su postavljene gume Bridgestone Potenza RE50 205/45R17, iste kao na modelu GRMN. Posebna briga je posvećena i ograničavanju povećanja mase vozila na manje od 5 kg ograničavanjem opcija dostupnih na tom modelu.
GR SPORT se proizvodi isključivo u izvedbi s pet vrata, a bit će dostupan s 1,5-litarskim hibridnom pogonskim sklopom, standardnim na Yarisu.
Vanjski izgled ovog modela prati izgled Yarisa GRMN, uključujući crni krov u dvije boje s „shark“ antenom i zadnjim spojlerom. Tu su i letvice vrata u crnoj boji, crna maska hladnjaka, crni poklopci vanjskih retrovizora te crni okviri prednjih svjetala za maglu. Glavna svjetla su jedinstvenog dizajna za GR SPORT, s crnim unutrašnjim detaljima. Zatamnjeno zadnje staklo je isto tako dio standardnog izgleda, zajedno s oznakama GR. Crvene naljepnice je moguće dodati na prednji rub branika i gornju liniju donjeg zadnjeg branika radi postizanja izuzetno sportskog vizualnog dojma.
U putničkoj kabini je utjecaj GR-a lako uočljiv zahvaljujući sportskim prednjim sjedištima sa jasnim oznakama GR, presvučenima crnim velurom s kontrastnim bijelim šavovima i bijelim umetcima.
Kada vozač pritisne tipku za pokretanje GR, višenamjenski TFT zaslon se budi uz prikaz logotipa GR, označavajući početak vožnje pune užitka. Kako bi vozač izvukao najbolje iz potencijala ovog modela u pogledu upravljivosti, GR SPORT je opremljen jednakim trokrakim obručem upravljača malog promjera kakav se koristi na GT86 coupe modelu.
Sportski osjećaj u unutrašnjosti je dodatno naglašen crnom oblogom stropa, oblogom ručice mjenjača, okvirima otvora za prozračivanje i zvučnika u vratima od hroma. Kao završni dodir, u vozilo se postavljaju crni tepisi sa srebrnim opšivom i oznakom GR.