PENZIONISANA 2006.
2

Toyota vraća u ponudu slavni model Celica

A. M.
Najnoviji članci objavljeni u časopisu Toyota Times posvećeni su novom i luksuznom SUV-u Century, ali jedan post će se svidjeti entuzijastima jer je posvećen sportskim automobilima. Bivši predsjednik i izvršni direktor Akio Toyoda, nagovijestio je mogući povratak Celice o kojem se dugo priča.

Šezdesetsedmogodišnji biznismen priznao je da je uputio zahtjev višim službenicima Toyote da se oživi kultni model Celica. Toyoda je na zanimljiv način nagovestio da je povratak sportskog automobila zaista moguć povezavši dvije legende u ovu priču - bivšeg reli asa Juhu Kankkunena i legendarni Toyotin coupe: "Ne govorim ovo samo zato što smo na reli događaju, već Kankkunen (koji je bio pozvan na demo vožnju), je ustvari gospodin Celica. On je bio šampion četiri puta u Celici. Sada svi možete shvatiti zašto toliko koristim ime Kankkunen.’’

Akio Toyoda nije prva važna osoba u kompaniji koja je oduševljena idejom o povratku Celice. Ranije ove godine, takođe tokom jednog od ovosezonskog relija, predsednik Toyote Tsuneji Sato rekao je medijima da bi takođe volio da vidi model osme generacije kultne Celice.

Poznata je činjenica da japanski proizvođač automobila želi da, pored postojećih modela GR 86, GR Yaris, GR Corolla i GR Supra, lansira dodatne modele brenda pod sportskom značkom Gazoo Racing. Postoje čak i glasine o Priusu visokih performansi, dok je Century SUV već prikazan sa GR značkom. Zatim, tu je GR GT3 Concept, za koji je potvrđeno da će Lexus proizvesti i pustiti na cestu.

Da ne zaboravimo da je koncept Sports EV prikazan krajem 2021. godine kao mali električni dvosjed koji je potaknuo glasine o ponovo rođenom MR2. Ranije ove godine, Toyota je saopštila da je testiranje sportskog električnog vozila sa ručnim mjenjačem već počelo.

Nova Celica već dugo čeka na povratak, s obzirom na to da je model povučen 2006. godine kada je generacija "T230" penzionisana. Bilo bi zanimljivo vidjeti gdje će se buduća Celica smjestiti u Toyotinoj liniji vozila i da li će imati motor s unutrašnjim sagorijevanjem ili neku alternativu, s obzirom da preostaje sve manje vremena za sportske automobile sa SUS motorima.

Vezani članci