Jedno je sigurno: u Porscheu nikada nisu priznavali poraz, niti su se povlačili u bespoštednom ratu sa najljućom konkurencijom koja stiže iz Italije i Velike Britanije. I dok u Ferrariju i McLarenu proizvode automobile sa sve snažnijim motorima, u Porscheu misle da ipak nije sve u sirovim konjskim snagama.
Umjesto "konja", uz koje neminovno stižu i kilogrami, u Porscheu će nastojati da njihovi budući sportski automobili prvenstveno imaju što bolji omjer snage i mase. U izjavi za britanski automobilski magazin Car, Preuninger je najavio da bi naredna generacija Porscheovih cestovnih GT automobila (GT2, GT3, GT4...) čak mogla imati motore sa manje konjskih snaga nego što ih ima sada, ali cijela ideja uopšte ne bi trebala biti loša.
"Nisam pristalica enormnog povećanja snage motora. Mislim da je u ovom trenutku oko 500 KS sasvim dovoljno za vrhunski sportski automobil, jer uz automobile sa 700 ili 800 KS neminovno dolazi do neželjenog povećanja ukupne mase, zato što se tada moraju ugrađivati veće kočnice, čvršći elementi ovjesa... Stvari postaju sve teže i teže, što na kraju šteti performansama i upravljivosti“, kaže Preuninger.
"Najbolji način za dobijanje optimalnog rezultata je staviti u drugi plan povećanje snage motora i dati prednost smanjenju ukupne mase automobila. Recept nije nov, ali je provjeren. Ako mene pitate, umjesto dodatnih 50 KS prije bih se odlučio za "skidanje" kilograma, jer znamo da izvrstan sportski automobil ne čine samo konjske snage“, zaključuje Preuninger.