Beskompromisni sportski automobil težak je 1.420 kilograma, što je 10 kilograma manje od aktuelnog modela 911 GT3. Dijeta je ostvarena korištenjem aluminijske karoserije u kombinaciji sa magnezijem od kojeg je napravljen krov i karbonom koji je iskorišten za prednji poklopac i poklopac motora.
U ovom slučaju na poklopcu motora instalirani su dodatni otvori za zrak, a tu je i integrirani spojler čija je osnovna funkcija povećanje sila potrebnih za optimalno prijanjanje pri velikim brzinama. Iznad integriranog spojlera, koji se generacijama u Porscheu popularno naziva „pačji rep“, postavljen je veliki spojler dizajniran po uzoru na spojlere koji se koriste na trkaćim automobilima.
Specifični su i otvori za zrak na širokim prednjim blatobranima, kao i enormno veliki usisnici u prednjem odbojniku.
Novorazvijeni atmosferski 6-cilindarski boxer motor iz 4 litre radne zapremine nudi 500 KS i 460 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da 911 GT3 RS od 0 do 100 km/h stiže za 3,3 sekunde.
Za ubrzanje od 0 do 200 km/h potrebno mu je 10,9 sekundi. Maksimalna brzina iznosi nešto više od 322 km/h. Prijenos snage na zadnju osovinu vrši se preko 7-stepenog automatskog mjenjača sa dva kvačila, a ukupnoj upravljivosti svakako pomaže i blokada diferencijala.
U odnosu na ostale 911-ice, unutrašnjost modela GT3 RS razlikuje se po bijeloj podlozi obrtomjera, drugačijim sjedištima, trokrakom upravljaču koji je obložen alkantarom i nekolicinom karbonskih detalja. Početna cijena Porschea 911 GT3 RS, koji je krug na stazi Nürburgring Nordschleife zvanično „zatvorio“ za 7 minuta i 20 sekundi, u Njemačkoj iznosi 181.690 eura. Prvi primjerci u prodajne salone stižu za nekoliko mjeseci.