Komentari (9)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Novinar isto da je fakultet završio odiše pameću!
Jedna od glavnih stvari u održavanju je.čiščenje akumulatora između kontakata,razmučenom sodom bikarbon zbog puzajučih struja koje prazne akumulator.
Kod mene se vazda akumulator ljeti pokvari i stane
Ako je auto vani mozes raditi sta hoces,njemu je vijek 3-4 zime i mjenjaj,siguran si a ako kosta nekih 150 KM i nije prevelika investicija.U garazi ako je imate moze se malo produziti vijek ali ne puno.
Uzmi kvalitetan akumulator i može biti 10-15 godina. Ja svoj ni jedan nisam mijenjao prije 10 godina.
Akumulator čini trećinu električnog auta. Šta bi tek sa njima bilo po iole ledenijim noćima? Haos!
Zamisli da sakupljac sekundarnih sirovina otkupi bateriju iz elektricnog i spale je da uzmu bakar, bila bi nuklearna esplozija
Kupuju se najjeftiniji turski akumulatori u peniju za 150 maraka i onda se zalite kad vam stane auto
Dali su turske ili neznam cije potpuno je nebitno na bateriju je garancija 2 godine posle toga je sve ruski rulet. Ali danas ima da se kupi starter za takve slucajeve koji nije puno skup, manje je velicine tako da pase svugdje u auto i to je vrlo korisno pogotovo na minusima.