Za cestu ili dnevnu sobu
37

Ovaj električni motocikl inspirisan 50-ima nudi do 150 km autonomije i povezan je s Volkswagenom

A. M.
Električni motocikli postaju sve popularniji. Vrlo efikasno rješenje za svakodnevnu mobilnost zaljubljenika na dva točka, koji sada imaju zanimljivu alternativu. Sa stilom klasičnih Mokick mopeda, Metorbike je zaista nešto s čim se vrijedi pokazati, a iza svega krije tajnu koja ima mnogo veze s Volkswagenom.

Ovaj retro motocikl nosi naziv Metorbike i to je električni "motor" koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Zapravo, to je gotovo više skulptura koja može ukrasiti dnevnu sobu, ali može se koristiti u i svakodnvenoj vožnji.

Ovo je najnovija inovacija u mobilnosti od strane para pasioniranih Nijemaca iz Hamburga, čiji su izvor inspiracije bili mopedi iz 1950-ih. Entuzijazam s kojim je dizajniran ovaj električni motocikl također je prenesen u stvarnost.

Šasija je izrađena od čelika i ima veliki luk koja reproducira oblik tanka za gorivo, također naglašavajući njegov okrugli far opremljen LED tehnologijom ili stražnji dio koji je napravljen od drveta, koji možete birati između prirodnog hrasta, dimljenog hrasta i mahagonija. Motocikl stiže serijski samo s jednim sjedištem, dok se za "produženo sjedište" plaća 300 eura. Sic je presvučen sintetičkom kožom braon ili crne boje.

Metorbike je inspirisan motociklima iz 1950-ih

Njegovi 18-inčni točkovi također reproduciraju dizajn s više krakova iz 1950-ih i 1970-ih, s fino uglađenim žicama. Naravno, klasični dizajn s modernom tehnologijom ozbiljno kompromituje klasične instrumente. Sve je svedeno na minimum s digitalnim ekranom na upravljaču i karticom s čipom, umjesto klasičnog ključa za paljenje.

Nijemci su umjesto konvencionalne teleskopske viljuške ugradili prednje ogibljenje sa obrnutom viljuškom, a ugradili su i sistem disk kočnica prečnika 260 milimetara na prednjem i 210 milimetara na zadnjem točku. Ova oprema također doprinosi povećanju efikasnosti rekuperacijom kočione sile do 5 kWh energije koja se pohranjuje u bateriji.

Volkswagenova baterija i autonomija do 150 km

Baterija se nalazi u "lažnom" rezervoaru za gorivo uz ponudu tri nivoa kapaciteta: 1,6 kW, 2,5 kW i 3,8 kW, nudeći između minimalno 60 i maksimalno 145 kilometara autonomije.

Najupečatljivija stvar, ako je moguće to tako nazvati, kod Metorbikea je da su njegove reciklirane baterije, koje potiču od onih koje je Volkswagen prethodno odbacio.

Od njih zavisi i snaga elektromotora unutar poliranog aluminijskog kućišta. Prvi, nazvan Classic, nudi maksimalnu snagu od 7 kW, dok Pro i Max proizvode 11 kW.

Električni motocikl koji se puni za četiri sata nije jeftin, ali nije ni preskup. Cijene se kreću od 6.990 eura do 9.490 eura ako se ne pretjeruje s dodatnom opremom, jer je katalog opcionih dodataka podugačak. Među njima je i emulator zvuka, koji košta 400 eura, a koji visi ispod motora u karakterističnom obliku, kojeg dopunjuje kratka lažna izduvna cijev, prilagodljiva za do osam različitih zvukova.