Ovako izgleda Ferrarijev prototip iz 1975. godine, vozio ga je legendarni Niki Lauda
Riječ je o Ferrarijevom sportskom automobilu koji predstavlja fascinantan pogled u historiju jednog od najvećih svjetskih brendova, svoj život je započeo 1975. godine kao 365 GT4 2+2. Njegova karoserija je lakirana u Argento Metalizzato boju, dok je unutrašnjost u bež boji. Međutim, automobil nikad nije pronašao kupca, tako da je ostao u fabrici te je korišten u svrhu testiranja novih tehnologija.
Prema riječima eksperta za Ferrari Tonyja Willisa, tokom vremena provedenog u fabrici automobil je bio opremljen automatskim mjenjačem, njegov 4,4-litarski V12 motor je zamijenjen 4,8-litarskim V12 motorom iz modela 400, dok su njegovi karburatori zamijenjeni sistemom ubrizgavanja goriva. Pored toga, korišten je i kao "Esperienza" automobil, kako bi potencijalni kupci mogli iskusiti najnoviju Ferrarijevu tehnologiju. Možda i najprivlačnija činjenica je to da ga je vozio legendarni vozač Formule 1 Niki Lauda.
Ferrari je u konačnici odlučio da mu nije potreban ovaj sportski model s V12 motorom te ga je prodao kupcu u Italiji 1980. godine. U naredne 22 godine je promijenio još šest vlasnika, a 2002. godine je konačno izvezen iz zemlje svog porijekla. Od tada se malo zna o njemu, no 2017. godine se pojavio u kolekciji tasmanijskog biznismena. Godine 2020. je prodan vlasniku koji ga sada nudi putem aukcije kuće RM Sotheby's.
Iako ima fascinantnu historiju, kao što je slučaj s mnogim sličnim automobilima, ovaj Ferrari pamti bolje dane. Dugi boravak u skladištu znači da je restauracija neophodna prije njegovog povratka na cestu. Eksperti procjenjuju da će biti prodan po cijeni između 65.000 i 85.000 dolara na aukciji u Monacu zakazanoj za 10. maj.