Naime, NHTSA je konačno testirala Modela X (pet tipova elektromotora - 2017. godište) i sve i jedna kategorija krunisana je sa pet zvjezdica što Teslin terenac čini prvi SUV u historiji koji je zavrijedio takve ocjene.
Riječ je o ocjenama za ponašanje pri frontalnom sudaru, pri bočnom sudaru, pri prevrtanju i jedna za cjelokupni dojam. Svaka od navedenih kategorija ima svoje potkategorije i u njima je Model X bljiljirao sa maksimalnim ocjenama.
Pored odličnih ocjena za spomenute sigurnosne kategorije, Model X je osvojio najniže postotke glede mogućnosti ozbiljnih povreda u sudaru od bilo kojeg drugog SUV-a. Iako NHTSA nije obznanio podatke glede šansi povrjeđivanja, iz Tesle tvrde da su testovi pokazali šansu ozbiljne povrede od niskih sedam posto.
Jedini automobil bolji od Modela X po pitanju šansi ozbiljnih povreda jeste Teslin Model S.
Tesla je inače uvijek bio samouvjeren glede Modela X tvrdivši čak da je automobil gotovo nemoguće prevrnuti prilikom agresivne vožnja i skretanja.
Značajan faktor u pohvalnoj sigurnosti Teslinih električnih vozila Model S i Model X je nepostojanje motora u prednjem dijelu automobila. Ipak, ova sigurnost košta i jedan prosječni Model X košta oko 100.000 dolara.