Ferrari je F8 Tributo premijerno predstavio na posljednjem Sajmu automobila u Ženevi, a nasljednik modela 488 GTB (koji je i dalje u ponudi u verzijama Pista i Spider) na scenu je, čini se, stigao prije očekivanja.
Sa izvanrednim detaljima na karoseriji (providni poklopac motora i dvostruka kućišta zadnjih svjetala), kojima u Maranellu žele podsjetiti na neke od svojih najslavnijih modela, F8 Tributo sa sobom donosi višestruko nagrađivan 3,9-litarski biturbo V8 motor "posuđen“ iz modela 488 Pista koji razvija 720 konjskih snaga pri 8.000 obr/min i 770 Nm najvećeg obrtnog momenta već od 3.250 obr/min.
Spomenuti brojevi dovoljni su da F8 Tributo od 0 do 100 km/h stigne za 2,9 sekundi i prestane ubrzavati kad kazaljka brzinomjera dođe do broja 340. Za prijenos snage na zadnju osovinu brine nanovo rekalibriran superbrzi 7-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila, a s opcionim "dijetalnim“ paketom koji uključuje i karbonske felge, masa automobila iznosi 1.330 kilograma.
Lakši, snažniji i aerodinamičniji, F8 Tributo je nakon mjerenja na stazi Fiorano pola sekunde brži od modela koji nasljeđuje, a za sekundu zaostatka iza modela 488 Pista krive su gume, jer se F8 Tributo ne isporučuje na gumama na kojima se isporučuje "hardcore“ 488 Pista.
Kako sve zajedno zvuči i izgleda u praksi najbolje pokazuje Ferrarijev videomaterijal.