Na velikom broju štandova ovogodišnjeg sajma u Ženevi uopće nije bilo hostesa, a na pojedinim štandovima su bile hostese koje nisu oskudno odjevene, kako je to dosad bilo uobičajeno. Znatan broj proizvođača automobila se odlučio da uz hostese budu i muškarci.
Među kompanijama koje su odlučile izložiti svoje automobile bez atraktivnih djevojaka je Toyota, dok su Alfa Romeo, Jeep i Maserati odlučili da pored njihovih automobila budu žene u društvu muškaraca. Njihova matična kompanija Fiat Chrysler Automobiles je zabrinuta zbog kritika #MeToo pokreta. Neke kompanije ove godine nisu dozvolile fotografisanje hostesa.
Umjesto da koriste djevojke za privlačenje pažnje, neke kompanije su zaposlile muškarce i žene te su zajedno informisali posjetitelje o automobilima. Na ovakav potez su se odlučili također Peugeot i Renault.
Lamborghini je također obučio muškarce i žene kako bi na ovogodišnjem sajmu automobila u Ženevi posjetiteljima objasnili karakteristike izloženih automobila.
Promjena demografije u kupovini automobila također dovodi do promjene stavova prema objektivizaciji žena u automobilskoj industriji. Sve više žena širom Evrope kupuje automobile, što pokazuju podaci iz Njemačke, koja je najveće evropsko tržište. Žene u Njemačkoj kupuju trećinu svih novih vozila.