Iako je detalja malo, očekuje se da će električni Cayenne biti znatno snažniji od električnog Macana, koji isporučuje 640 KS.
Dva elektromotora i pogon na sva četiri točka također će biti na listi specifikacija novog Cayennea, a platforma trenutno omogućava punjenje snage do 270 kW. Pauze za kafu će biti dovoljne da se baterija napuni za nastavak putovanja.
Fotografije kamufliranog automobila otkrivaju nekoliko kozmetičkih promjena koje bi mogle biti zadržane i za produkcijski model, uključujući velike vertikalne otvore s obje strane stražnjeg branika, aktivne otvore naprijed te drugačije svjetlosne potpise.
S druge strane, velike promjene unutrašnjosti se ne očekuju u odnosu na aktuelnu verziju modela, jer su viđene prošle godine.
Porsche tek treba objaviti kada će zapravo stići električni Cayenne, no poznato je da će nastaviti prodavati verzije SUS/hibridne verzije treće generacije zajedno s novim modelom.