Na putu elektrifikacije
45

Porsche potvrdio da će Cayenne naredne generacije pokretati samo elektromotori

E. L.
Temeljito redizajniran Cayenne koji na scenu stiže naredne godine bit će posljednji Cayenne koji će pokretati motor s unutrašnjim sagorijevanjem.

Na godišnjoj konferenciji za medije Porsche je objavio nekolicinu informacija o ranije najavljenoj elektrifikaciji i novim modelima koji će u doglednoj budućnosti biti u ponudi slavne njemačke automobilske kompanije.

Prvi novitet koji će Porsche predstaviti naredne godine bit će temeljito redizajniran SUV Cayenne koji će ujedno biti i posljednji Cayenne s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem, jer će narednu generaciju pokretati samo elektromotori. Već se zna i da Cayenne uskoro više neće biti najveći SUV u ponudi, jer u Porscheu pripremaju "za broj“ veći SUV koji će također pokretati samo elektromotori.

Uz dosadašnje dvije PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle) verzije čiji su elektromotori kombinovani sa slabijim trolitarskim V6 i snažnijim 4-litarskim V8 motorom, kupcima će uz redizajnirani Cayenne biti ponuđena i treća hibridna opcija, a baterije većeg kapaciteta će u svim varijantama osiguravati veći domet.

Od naredne godine kupci će moći računati i na elektropokretan Macan, a Serija 718 koju će pokretati samo "struja“ bit će dostupna od sredine decenije prije čijeg će kraja na sceni biti i novi električni Cayenne. Uz najavljeni električni SUV koji će biti veći od Cayennea, Porscheova ponuda električnih modela će do 2030. godine činiti 80 posto od ukupne produkcije.

Jasno je da u Porscheu ne odustaju od motora s unutrašnjim sagorijevanjem koji će i dalje pokretati pojedine modele među kojima će, bez sumnje, u priči najduže ostati jedinstveni 911.