Beogradski sajam automobila ove godine ugostio je više od 400 izlagača, proizvođača, uvoznika, predstavnika ili distributera svih najpoznatijih automobilskih brendova iz tridesetak zemalja svijeta.
Kako to tradicija nalaže, najekskluzivniji dio salona pripada premijerama i novim modelima, pogotovo onima iz premium segmenta, koje posjetioci iščekuju s najvećim nestrpljenjem te posebno inovativnim performansama, dizajnerskim i tehničko-tehnološkim rješenjima. Dodatnu intrigu predstavlja činjenica da se legendarni Ženevski salon automobila zatvara samo pet dana prije otvaranja beogradskog, prosljeđujući mu i neke globalne elemente aktuelnog auto i moto svijeta, ali i dio njegovog sjaja, ekskluziviteta, potencijalnih postpremijera i inovacija.
Uz zaista brojne novitete i premijere nismo mogli da ne primijetimo i atraktivne hostese kojih na ostalim svjetskim sajmovima više nema u ovom obimu. Po ovom pitanju Beogradski sajam ne prati trendove pa će na kraju sajma biti čak organizovan i izbor za miss sajma.