Ostavio dubok trag
44

Preminuo legendarni Nicola Materazzi, "otac" Ferrarija F40

D. B.
Italijanski inžinjer Nicola Materazzi, poznat kao "otac" Ferrarija F40, preminuo je u 84. godini.

Materazzi je rođen 1939. godine u provinciji Salerno na jugu Italije, studirao je na Univerzitetu u Napulju te je imao bogatu karijeru. Također, aktivno je učestvovao u razvoju nekoliko legandarnih automobila brendova Lancia, Ferrari i Bugatti, zbog čega je ostavio veoma dubok trag u svijetu automobila. Ipak, najpoznatiji je po tome što je bio glavni inžinjer Ferrarija F40 (1987) koji se smatra jednim od najboljih superautomobila svih vremena. Prije nego je radio na V8 twin-turbo motoru modela F40, Materazzi je bio odgovoran i za njegovog prethodnika, Ferrari 288 GTO iz 1984. godine, koji je svoj život počeo kao projekt reli automobila iz Grupe B.

Prije izvrsnog rada u Ferrariju tokom osamdesetih, Materazzi je radio za Lanciju krajem šezdesetih i sedamdesetih godina. Učestvovao je u razvoju modela Flavia i Fulvia, kao i legendarnog reli automobila Lancia Stratos u segmentima pogona, podešavanja šasije i aerodinamike.

Početkom devedesetih godina prošlog stoljeća italijanski inžinjer se priključio Bugattiju u fabrici Campogalliano, bio je tehnički direktor Bugattija EB110 GT iz 1991. godine, kao i snažnijeg Bugattija EB110 SS iz 1992. godine prije nego je kratkoročni projekt Romana Artiolija okončan.

Materazzi je bio istinski petrolhead te nije odustao od svoje strasti, devedesetih je preuzeo razvoj B Engineering Edonisa koristeći preostale dijelove iz napuštenog postrojenja za proizvodnju Bugattija EB110.