![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/b_241210138.jpg?v=1)
McMurtry je bio inženjer, u posao s automobilima je ušao relativno kasno, a njegov fenomenalni Speirling je rođen iz želje da vozi nešto, malo, brzo i okretno na cestama oko njegove kuće u Gloucestershireu. Međutim, projekt je prerastao u duboko radikalan jednosjed, koji je postao najbrži automobil u Goodwoodu.
McMurtry je rođen u Irskoj gdje je i odrastao, a potom je preselio u Veliku Britaniju 1958. godine i školovao se za aero inženjera. Uspješna karijera ga je dovela do pozicije pomoćnika šefa dizajna motora u kompaniji Rolls-Royce. Radio je na motoru RB199, koji je u to vrijeme pokretao borbeni avion Tornado, a potom se posvetio legendarnom Concordeu.
McMurtry je izmislio touch-trigger sondu, koja se koristi za mjerenje dimenzija i geometrije predmeta s visokim stepenom tačnosti. Ona radi na principu kontakta, kada sonda dodirne površinu predmeta, signal se šalje u sistem bilježeći tačku u prostoru. Ovo omogućava precizna mjerenja, automatizaciju i uštedu vremena. Do ovog izuma je došao kod kuće i donio mu je bogatstvo. Danas se univerzalno koristi za čitav niz namjena.
McMurtry i njegov kolega iz Rolls-Roycea John Deer osnovali su kompaniju Renishaw 1973. godine kako bi kapitalizirali ovaj izum. Danas zapošljava više od 5.000 uposlenika koji su se podijelili u različita područja uključujući aditivnu proizvodnju (3D printanje) radeći na projektima u različitim oblastima među kojima su medicina, zrakoplovstvo, pametni telefoni, baterije za električna vozila i olimpijski bicikli britanskog tima.
Renishaw je sudjelovao i u britanskom projektu Bloodhound, čiji je cilj obaranje svjetskog rekorda u brzini na kopnu. McMurtry je "potpisao" 47 patenata u Rolls-Royceu i više od 150 u Renishawu.
Kompanija McMurtry Automotive je osnovana prije osam godina, no Sir David, koji je proglašen vitezom 2001. godine "za zasluge u dizajnu i inovacijama", bio je duboko uključen u sve aspekte dizajna i proizvodnje automobila. On je u novembru 2021. godine vozio prvi prototip, a tada je imao 81 godinu.
Automobil koji je pomogao razviti, dobio je ime po irskoj riječi za grmljavinu, a sada ruši rekorde širom svijeta.