Mercedes je tako 1958. godine zaposlio Saccoa kao drugog dizajnera koji je radio na razvoju karoserije prije nego što je postavljen na čelo odjela za dizajn karoserije i dimenzionalne koncepte. Značajni radovi tokom njegovih prvih godina uključivali su 600 (W100) i 230 SL zvani "Pagoda" (W113). Osim u serijskim automobilima, ovaj talentovani dizajner radio je i eksperimente s konceptima koji su imali rotacijske motore i "gullwing" vrata kao što su modeli C 111 i C 111-II.
Sacco je 1975. godine imenovan za šefa dizajnerskog odjela, a njegov prvi projekat bio je W123 T-Modell, prethodnik karavanske E-Klase. Ovaj model zauzima posebno mesto u historiji Mercedesa jer je to bio prvi karavan ove marke. Sacco je također "nacrtao" S-Klasu W126 i njen elegantni derivat C126 coupe. Također, tokom 1970-ih, zaslužan je i za dizajn slavne G-Klase.
Sacco je posebno bio ponosan na jedan automobil. "Serija modela 126 u svim oblicima dizajna je najbolja stvar koju sam uradio za Mercedes-Benz." Kako bi pokazao svoju zahvalnost za tu porodicu modela, Sacco je parkirao tamnoplavi 560 SEC u svojoj garaži kada je otišao u penziju.
Saccov rad je također pomogao Mercedesu da privuče mlađu klijentelu lansiranjem serije 190 (W201), preteče C-Klase. Isto važi i za njegov kasniji rad kada je A-Klasa lansirana 1997. godine. Njegovi projekti su uključivali sve od originalnog luksuznog SUV-a M-Klase do kombija V-Klase. Prije penzionisanja 31. marta 1999. godine, posljednji automobili koje je dizajnirao bili su W220 S-Klasa i C215 CL.