Autocar je model EV6 proglasio za 'najbolji električni auto', a Peter Schreyer je dobio nagradu za životno djelo zbog svojeg doprinosa automobilskom dizajnu kroz cijelu svoju karijeru.
EV6, Kijin prvi namjenski električni auto, postao "najbolji električni auto"
Nagrade za EV6 još od njegovog lansiranja krajem 2021. za Kiju nisu nepoznanica, a ove godine ga je i najstarija automobilska revija na svijetu proglasila za 'najbolji električni auto'.
Urednik Autocar-a Mark Tisshaw komentirao je: "S EV6 je Kia ostavila iza sebe svoje takmace. Automobil pretiče konkurenciju kako bi svakidašnje vozilo kreiralo poseban osjećaj. Pored toga da je odličan električni automobil EV6 predstavlja i Kijino odrastanje. U posljednjih 30 godina je korejski brend postepeno napredovao i postao lider u tehnologiji i na tržištu. Činjenica da iduće godine dolazi EV6 GT izvedba govori o tome da je Kijin krajnji cilj još viši."
Kijin prvi namjenski električni automobil EV6 temelji se na novoj električnoj globalnoj modularnoj platformi (E-GMP). Njegova praktična unutrašnjost, vrhunski dizajn i visokotehnološke funkcije dopunjuju se s izuzetnim performansama. EV6 pruža do 528 kilometara dometa s jednim punjenjem i standardno nudi vrlo brzo 800-voltno punjenje, koje mu omogućava da se na punionicama snage od 350 kW od 10 do 80 posto kapaciteta baterije napuni za samo 18 minuta.
EV6 je jedno od 14 električnih vozila koja Kia namjerava globalno lansirati do 2027. godine u okviru poslanstva postati pružalac rješenja za održivu mobilnost.
Dugogodišnji dizajner Kije Peter Schreyer je dobitnik Autocar-ovog priznanja za životno djelo
Peter Schreyer je dobitnik Autocar-ovog priznanje za životno djelo zbog svoje nevjerovatne karijere koja traje više desetljeća. Bavarac Schreyer koji je sada izvršni savjetnik za dizajn i ambasador brenda u poslovnoj grupaciji Hyundai Motor Group je više od desetljeća vodio Kijin dizajnerski tim. Njegovo zalaganje i znanje su posljednjih godina promijenili uspjeh Kije širom svijeta.
Mark Tisshaw komentira: "Samo malo ljudi ima odlučnost i sposobnost da promijeni djelovanje ogromnog automobilskog konglomerata nabolje. Upravo to je 2006. godine učinio Peter Schreyer kada je postao glavni dizajner Kije. Reći da je Schreyer uspio u svom svojem poslanstvu je previše potcjenjivački: Kijina globalna prodaja se od 2009. do 2016. povećala sa 1,6 miliona na 3 miliona, a veliki dio toga uspona treba pripisati rastućoj dizajnerskoj privlačnosti modela iz Schreyerovog doba. Njegov portfolio predstavlja zlatni standard uspjeha automobilskog dizajna i stvarno zaslužuje nagradu Autocar 2022 za životno djelo."
Peter Schreyer je ovako komentirao svoju nagradu: "Postati dobitnik ove nagrade za životno djelo za mene je velika čast. Imao sam sreću da sam u svojih 40+ godina dizajnerske karijere sarađivao u brojnim projektima i imao privilegij raditi s nekim od najtalentiranijih timova u razvoju vozila koja su doživjela uspjeh kod klijenata širom svijeta.”
"2006. godine dobio sam priliku da se pridružim Kiji i svu slobodu da osmislim njen dizajnerski smjer. To je bio stvarno značajan trenutak u mojoj karijeri. Zahvaljujući vizionarskom vodstvu grupacije i povjerenju koje su mi dali vodili smo preoblikovanje Hyundai Motor Group i napravili ostavštinu na kojoj kompanija može graditi budućnost. Otada sam uključen u brojne uspješne programe za Hyundai, Kia i Genesis i radujem se budućem radu u grupaciji," dodao je.
Schreyer koji je rođen 1953. u Bad Reichenhallu (Njemačka) imao je sjajnu karijeru automobilskog dizajnera. Stručno obrazovanje stekao je na Univerzitetu za primijenjene nauke u Münchenu i na renomiranom Royal College of Art u Londonu gdje su mu 2007. dali počasni doktorat.
Schreyer je 2006. godine postao glavni dizajner u Kiji. Za vrijeme svog mandata se iskazao u kreiranju novo dizajnerskog smjera, uključujući uvođenje karakteristične maske s 'tigrovim nosom'. Njegovi glavni dizajnerski naglasci u Kiji uključuju 3. i 4. generaciju Sportagea, modele Optima, Stinger i Telluride kao i više inovativnih i pohvaljenih konceptnih vozila, kao što su npr. Kia Kee iz 2007 i Kia Pop iz 2010. godine.
Jedinstven dizajnerski pristup Petera Schreyera, koji je 2013. postao predsjednik i glavni direktor za dizajn u grupaciji je Kiju i Hyundai promijenio u vrlo poželjne i prepoznatljive marke. U februaru 2022. je Schreyer izabran za izvršnog savjetnika za dizajn i ambasadora Hyundai Motor Group. Prije nego što se pridružio Kiji je u Audiju i koncernu Volkswagen bio odgovoran za dizajn pionirskih modela kao što su Audi A2, Audi TT, Volkswagen New Beetle i Volkswagen Golf IV.