Posljednji proizvedeni primjerak je lakiran u Verde Bosco Ventiquatro zelenu boju, kako bi odgovarao nagrađivanom originalu koji je u vlasništvu američkog kolekcionara, a koristio se isti proces u kojem je Bizzarrini dobio Rosso Corsa crveno boju upotrijebljenu za osvajača Le Mansa u svojoj klasi 1965. godine.
Bizzarrini 5300 GT pokreće 5,3-litarski V8 motor, koji razvija više od 400 KS, a omjer snage i težine je uporediv s modernim superautomobilima.
"Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival zamišljen je kao ponovno uvođenje Bizzarrini brenda u elitu automobilskog svijeta. Otkako smo završili prvi automobil prije 24 mjeseca, neumorno radimo na isporučivanju autentičnih i savršenih Revival modela najstrastvenijim svjetskim kolekcionarima automobila. Stigli smo do kraja ovog poglavlja i spremni smo za sljedeće, a ovo se čini kao još jedan značajan korak na našem putu. Potražnja za ovim automobilom i interesovanje za naše buduće planove je upravo reakcija za koju mi smatramo da Bizzarrini brend, povezan s jednim od najvećih automobilskih inženjera i dizajnera svih vremena, zaista zaslužuje. Sada se naša pažnja usmjerava na razvoj modela Giotto, kako bismo isporučili automobil više nego dostojan cijenjenog imena", izjavio je Simon Busby, direktor Bizzarrinija.