Nakon sedmogodišnjeg razvojnog programa u kojem je učestvovao i nekadašnji vozač Formule 1 Romain Grosjean, Bohema označava povratak Prage proizvodnji cestovnih automobila nakon pauze od 77 godina.
Očekivano, hiperautomobil nije jeftin, a pokreće ga 3,8-litarski twin-turbo V6 motor, koji je tunirao Litchfield i koji razvija 710 KS i 712 Nm obrtnog momenta. Motor ima aluminijski blok, dvostruke bregaste osovine, promjenjivo vrijeme otvaranja ventila i drugo. Ovaj motor je uparen s Hewland sekvencijalnim mjenjačem.
Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebne su 2,3 sekunde, dok maksimalna brzina iznosi 317 km/h. Automobil stvara 900 kilograma downforcea pri brzini od 250 km/h.
Hiperautomobil je opremljen podesivim amortizerima, karbon-keramičkim kočnicama od 380 milimetara, a njegova karbonska karoserija i monokok dorađeni su u zračnom tunelu. Posjeduje niz dubokih usisnika zraka, splitere i unikatno stražnje krilo, a tu je i set 18-inčnih felgi s gumama debelih zidova. Izduvni sistem je izrađen od titanija, dok je rezervoar goriva zapremine 65 litara smješten unutar skeletnog okvira, kao i dva spremnika od po 50 litara u lukovima stražnjih točkova.
Unutrašnjost nije potpuno spartanska, sadrži mnogo Alcantare, kao i ventilacijske otvore koji se aktiviraju kontrolama inspirisanim onim iz borbenih aviona. Također, na raspolaganju je nosač za smartphone, kao i pretinci za odlaganje sitnica.
Iz Prage kažu da se u fiksna sjedišta mogu smjestiti dvije odrasle osobe, dok vozač može prilagoditi upravljač i papučice. Upravljač se može potpuno ukloniti i sadrži digitalni ekran koji prikazuje osnovna očitanja i telemetriju, uključujući temperaturu ulja i rashladne tečnosti, a sadrži čak i sirenu.
Grosjean je lično isporučio hiperautomobil prvom kupcu, dok se isporuke nastavljaju naredne godine. Cijena bez uračunatog poreza iznosi 1,43 miliona eura, a Praga će proizvesti svega 84 primjerka modela Bohema.