Proizvodnja druge generacije Fordovog modela GT počela je u decembru 2016. godine, a trkaća verzija Fordovog dugo skrivanog projekta iste je godine osvojila prvo i treće mjesto u klasi LMGTE Pro u prestižnoj trci 24 sata Le Mansa, čime se Ford nakon 50 godina pauze na najbolji način vratio u Francusku u kojoj je 1966. godine prekinuo višegodišnju dominaciju Ferrarija.
S posljednjih 250 primjeraka koji će biti napravljeni do kraja godine Ford će nakon šest godina zatvoriti priču o supersportskom karbonskom dvosjedu čija će ukupna produkcija na kraju iznositi ranije planiranih 1.350 primjeraka.
Automobil koji uskoro odlazi u tvornički muzej pokreće centralno smješten 3,5-litarski V6 biturbo motor koji s posljednjim doradama u 2020. godini „nasviran“ na 669 konjskih snaga, što je dovoljno da iz mjesta do „stotke“ stiže za 3,1 sekundu i razvija skoro 350 km/h. Dio ukupne produkcije čini i sedam posebnih izdanja, od kojih njih pet podsjeća na uspjehe Forda u Le Mansu u šezdesetim godinama.
Vjerujemo da će Ford, prije ili poslije, opet predstaviti slično koncipiran model s kojim će iznova podsjetiti na svoje uspjehe u iscrpljujućim trkama izdržljivosti.