Nakon dugog čekanja
61

Prvih pet od planiranih 50 Nissana GT-R50 isporučeno je kupcima

E. L.
Nakon neplanirano dugog čekanja konačno je krenula proizvodnja nešto drugačijeg Nissana GT-R iza čijeg izgleda stoji Italdesign.

Egzotičan projekat Italdesigna na osnovici aktuelnog Nissana GT-R (R35) otkriven je u junu 2018. godine, a u italijanskoj kompaniji tada su najavili da će produkcijska verzija brojčano ograničenog modela biti spremna do maja 2020. godine i da će prvi od 50 kupaca u svoje automobile sjesti krajem prošle ili početkom ove godine.

Uz pretpostavku da su planirani rokovi probijeni (i) zbog pandemije koronavirusa, proizvodnja automobila s kojim Italdesign obilježava 50 godina postojanja (a Nissan 50. rođendan modela uz koji se već dugo veže nadimak "Godzilla“) konačno je počela.

Prvih pet ručno sastavljenih primjeraka modela iza čijih novih karoserijskih panela stoji Italdesign isporučeno je kupcima koji su već odavno izdvojili 990.000 eura, a jedan od njih želio je svoj GT-R50 u boji karoserije kakva se 1972. godine nudila uz GT-R prve generacije.

GT-R50 pokreće posljednja evolucija Nissanovog 3,8-litarskog biturbo V6 motora VR38DETT koji razvija 721 KS i 780 Nm najvećeg obrtnog momenta za čiju je distribuciju na obje osovine zadužen 6-stepeni automatski mjenjač. U Nissanovom trkama posvećenom odjelu Nismo kažu da je za spomenuti potencijal zaslužno 12 posto novorazvijenih komponenti motora u odnosu na motor koji pokreće GT-R Nismo.