Renault Megane GrandCoupe preživio kliničku smrt, još se prodaje na nekoliko tržišta
Renault je s lansiranjem Meganea od starta ponudio niz različitih karoserijskih varijanti kako bi zadovoljio što širi profil kupaca. Konfigurator je pored petovratnog hatchbacka obuhvatao varijante s troja vrata (coupe), zatim Cabrio, pa karavan i sedan, da bi isto ime poslužilo za monovolumenski Megane Scenic, a na kraju i električni Megane E-Tech. Nama u Bosni i Hercegovini, ali i regionu, uvijek je bila zanimljiva verzija Sedan, koja je s trećom generacijom preimenovana u Fluence, odnosno u elegantni GrandCoupe u zadnjoj izvedbi.
Budući da je Renault preko noći penzionisao Megane, malo je čudo što je GrandCoupe, kao "žohar", preživio prisilnu radijaciju, ali samo u nekoliko zemalja, uključujući i jedno EU tržište. Iako je Renault bacio karte na elektrifikaciju i u zadnje vrijeme komercijalizuje baterijske novitete, kupci u BiH, Srbiji i Češkoj su zadržali elegantnu limuzinu s motorima na unutrašnje sagorijevanje.
Megane GrandCoupe se proizvodi u Turskoj i ispunjava novi sigurnosni standard GSR2 i zato se može prodavati i u EU. Zanimljivo je da se od nedavno ponovo prodaje na češkom tržištu koje je, pretpostavljamo zahvaljujući popularnosti Octavije, postalo zadnje EU utočište za limuzine.
Česima su, slično kao i u BiH, na raspolaganje stavljena dva paketa opreme, ali samo jedan benzinski agregat, dok se kod nas i u susjednoj Srbiji još uvijek nudi i dizel. S proizvodnjom u Bursi, Megane GrandCoupe je dostupan s 1.3 TCe benzinskom verzijom od 140 KS, odnosno s dizelskim dCi sa 115 KS. Bez obzira na odabir, oba agregata se mogu upariti sa šestostepenim ručnim ili sa sedmostepenim automatskim mjenjačem s dvostrukim kvačilom, poznatim pod skraćenicom EDC.
Elegantna kupe limuzina sa zahvalnim prtljažnikom zapremine 550 litara u Češkoj je dostupna od 18.760 eura, odnosno 36.691 KM preračunato u bh. valutu, što je značajno povoljnije od ponude u BiH (41.900 KM) i u Srbiji (42.050 KM).