Megane R.S. Trophy-R je krug na Suzuki prešao s vremenom 2:25,454 čime je ovaj snažni hatchback nadmašio prethodnog rekordera za tri sekunde.
Nedugo nakon što se pojavio, Megane R.S. Trophy-R je postavio rekord na Nurburgringu u kategoriji produkcijskih automobila s prednjim pogonom te je postavio vrijeme 7:40.100. Time je oborio rekord Honde Civic Type R također za tri sekunde.
Trophy-R pokreće 1,8-litarski četverocilindrični turbobenzinac kao i Megane R.S. 300 Trophy koji razvija 296 KS i 400 Nm obrtnog momenta, a snaga se prenosi na prednje točkove putem 6-stepenog manuelnog mjenjača. Automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,4 sekunde, a njegova maksimalna brzina iznosi 262 km/h.
Renaultovi inžinjeri su učinili automobil lakšim za 130 kg ogoljavanjem unutrašnjosti te ugradnjom karbonskih dijelova kao što su poklopac motora i difuzor, a tu je i unikatna olakšana zadnja osovina, lakša stakla i baterija. Stražnja sjedišta su uklonjena, a prednja zamijenjena onim od kompozita. Postavljen je zaštitni kavez za sigurnost na stazi i dodatnu čvrstoću. Prozori od pleksiglasa su također pomogli u "mršavljenju".
Sada je Honda pod pritiskom jer njen Civic Type R mora vratiti titulu i krug preći najmanje 3,7 sekundi brže nego ranije. Japanski proizvođač se priprema za taj izazov.