Automobil je uvezen u SAD iz Švicarske 2019. godine, a prethodni vlasnik ga je kupio prošle godine. Lakiran je u crvenu boju i ima bež unutrašnjost, a pokreće ga 1,4-litarski četverocilindrični motor s turbopunjačem, čija se snaga prenosi na stražnje točkove.
Riječ je o zaista očuvanom primjerku s tek nekoliko "ožiljaka", koji je prešao svega 39.000 kilometara.
R5 Turbo su dizajnirali Marc Deschamps i Marcelo Gandini, a debitovao je na Sajmu automobila u Briselu 1980. godine prije učešća u FIA Group 4 reli šampionatu. Kasnije se pojavio Turbo 2 kao povoljnija opcija koja je nudila iste performanse.
Ovaj model ima Turbo 2 grafike na vratima, prednje i stražnje maglenke, proširene blatobrane, usisnike na panelima i konturisane gumene dodatke u donjem dijelu. Prethodni vlasnik je doradio i lakirao branike, ali karoserija ipak zahtjeva još pažnje.
Na automobilu su lagane felge u crvenoj boji sa Michelin TRX gumama postavljenim 2019. godine, dok je u prtljažniku rezervni čelični točak. Za zaustavljanje se brinu disk kočnice. Pomenuti motor razvija 160 KS i 221 Nm obrtnog momenta te je uparen s petostepenim manuelnim mjenjačem preko kojeg se snaga prenosi na stražnje točkove. Za ubrzanje automobila teškog 970 kg od 0 do 100 km/h potrebno je 6,9 sekundi.
Prethodni vlasnik je zamijenio senzor temperature rashladne tekućine, svjećice, filter goriva, kvačilo i akumulator pritiska goriva, ugradio je JPR Classics Ltd polugu mjenjača te riješio još nekoliko problema prije same prodaje. Također, novom vlasniku je ustupio neke rezervne dijelove i kompletnu dokumentaciju.