Riječ je o najstarijem primjerku modela Bentley T-Series, koji je proizveden 1965. godine. Prvobitno se koristio za probne vožnje te je pokazan novinarima na sajmu automobila u Parizu te godine, nakon čega je napustio kompaniju i "nestao", ali je pronađen 59 godina kasnije.
Nakon što je utvrđeno da je riječ o prvom i najstarijem "živućem" primjerku modela Bentley T-Series, uslijedila je detaljna restauracija s ciljem očuvanja automobila u što originalnijem stanju. Nedostajali su neki važni dijelovi poput armaturne ploče i obloga u unutrašnjosti, a bilo je i problema s korozijom zbog loše obavljenih popravki nakon sudara. Međutim, njegov 6,23-litarski V8 motor, koji isporučuje 228 KS je bio u iznenađujuće dobrom stanju, no trebalo mu je servisiranje. Isto vrijedi i za mjenjač, koji je zahtijevao tek "manje prilagodbe", baš kao i stražnja osovina za koju su bile potrebne nove brtve.
S obzirom na činjenicu da je zamjenske dijelove teško pronaći, Bentleyjev tim zadužen za restauraciju pronašao je donorski automobil. Na taj način je restaurirani Bentley dobio dijelove koji su mu nedostajali, a zamijenjeno je korozijom uništeno stražnje krilo, "osvježena" je hidro-pneumatska kontrola vožnje te je ugrađena armaturna ploča.
Karoserija je u potpunosti lakirana i mašinski polirana.
Sada je Bentley T-Series restauriran u stanje iz 1965. godine, zbog čega bi i mogao ponuditi fabričke performanse kada je riječ o brzini. Automobil je ubrzavao od 0 do 100 km/h za 10,9 sekundi te je dostizao maksimalnu brzinu od 185 km/h.