Ideju za RS200 S dobio je Kanađanin Murray DeWert, koji je predložio tuniranu i unaprijeđenu verziju standardnog automobila. Čelnicima Forda se taj prijedlog svidio pa je krenuo u proizvodnju automobila, koji su bili među posljednjim primjercima modela RS200. Većina ih je lakirana u bijelu boju, ali po dva krase plava i crna boja. Također, Ford je proizveo samo četiri crvena primjerka modela RS200 S, uključujući ovaj koji je prikazan na fotografijama.
Kao i ostale, ovaj automobil pokreće 1,8-litarski turbopunjeni motor, koji razvija 355 KS. Opremljen je nizom dijelova koji su inače bili opcija, a oni uključuju Recaro kožna sjedišta, kvalitetniji tapacirung, dodatnu zvučnu izolaciju, daljinsko otključavanje, alarm, kasetofon i klima uređaj.
Zanimljivo, ovaj automobil je prvobitno imao upravljač na lijevoj strani, no prije nego ga je preuzeo prvi vlasnik, Ford je prebacio upravljač na desnu stranu. RS200 S je prešao nešto više od 32.000 kilometara i redovno je održavan i servisiran. Očekuje se da će novi vlasnik izdvojiti između 300.000 i 350.000 funti, ne računajući porez.
Ford je prodao samo 147 primjeraka modela RS200 iako su propisi zahtijevali proizvodnju 200 primjeraka. Automobil na fotografijama nosi broj 138 i u savršenom je stanju.