Na snimku se vidi kako Lark #60 McLaren F1 GTR juri stazom i potom udara u barijeru napravljenu od sijena, usljed čega je nastalo oštećenje na prednjem lijevom uglu. Riječ je o jednom od svega 106 proizvedenih primjeraka ovog modela, uključujući razvojne prototipe, cestovne i trkaće automobile, kao i jednom do svega 28 automobila s GTR specifikacijama, no čini se da šteta nije prevelika.
Podsjećanja radi, glumac Rowan Atkinsnon je prodao svoj F1 za 8 miliona funti iako je pretrpio dvije nezgode.
GTR je trkaća verzija prvog McLarenovog cestovnog automobila, a automobil koji je oštećen u Goodwoodu nosi broj šasije #13R i jedan je od primjeraka proizvedenih počekom 1996. godine. Debitovao je u GT500 klasi All Japan Grand Touring Car Championshipa (JGTC) 1996. godine, koja je danas poznata kao Super GT. Automobil s brojem #60 korišten je uz Lark #61 McLare F1 GTR, a vozili su ih Naoki Hattori i Ralf Schumacher te David Brabham i John Nielsen.
Team Lark je s ovim automobilima osvojio prvo i drugo mjesto u JGTC šampionatu 1996. godine te je osigurao titulu, što je bilo prvi put da jedan "nejapanski" automobil osvaja ukupni šampionat u GT500 klasi. Automobil s brojem #60 je ostvario najviše pobjeda u sezoni, do najviše stepenice podijuma stigao je tri puta.
Što se tiče automobila s brojem #61, on je doživio nezgodu ranije u svojoj karijeri, a njegova šasija #014R je otpisana i zamijenjena šasijom #04R koja je kasnije pretvorena u cestovni automobil. Danas je automobil #60 jedini preostali Lark F1 GTR, što ovu nezgodu čini još "tragičnijom".
McLaren F1 pokreće BMW-ov 6,1-litarski V12 motor, koji razvija 618 KS i 650 Nm obrtnog momenta, međutim, automobili koji su se takmičili u JGTC-u bili su ograničeni na oko 500 KS kako bi zadovoljili propise GT500 serije. Motor je uparen sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem.
U popravku oštećenog primjerka definitivno će pomoći odjel McLaren Special Operations.