Riječ je o jednom od šest automobila prodanih članovima kraljevske porodice s Bruneja, no razliku od ostalih, zadržao je originalnu konfiguraciju s upravljačem na lijevoj strani.
F50 je trenutno u vlasništvu kompanije DK Engineering, koja je objavila i video u kojem su pokazane sve suptilne razlike u odnosu na "standardni" F50. Primjera radi, naprijed nema prtljažnog prostora, dok dva ventilatora imaju zlatni centralni dio umjesto da su potpuno crni. "Džepovi" za odlaganje stvari i torba u kojoj je alat imaju drugačije oblike, a ispod haube nema crvene oznake s produkcijskim brojem automobila.
Čak i površine oko vjetrobranskog stakla nisu identične kao na produkcijskom modelu F50, osnovni panel ispred njega ima satensku završnu obradu umjesto sjajnog premaza. Na vrhu stakla s obje strane su dvije rupe za montažu krova, dok produkcijski model ima po jednu. Što se tiče zelenkaste nijanse karbonskih vlakana, ona nije prisutna na 349 automobila, no moguće je da je bistrina smola vremenom degradirala, što je u konačnici dovelo do zelenkaste nijanse.
Pažljiviji pogled otkriva da na kućištima bočnih retrovizora i unutrašnjem retrovizoru nedostaju pločice proizvođača. Nazad je Perspex poklopac motora koji izgleda manje moderno zbog vidljivih šarafa i otvora pričvršćenih za panel umjesto da su utisnuti. U motornom prostoru nedostaje većina oznaka koje su inače prisutne kod standardnog modela F50. Kliješta ručne kočnice su u zlatnoj, a ne u crnoj boji i nema Ferrarijevog logotipa.
U unutrašnjosti standardni F50 nema crvene bočne potpore na sjedištima, kao ni crveni konac na instrument tabli i pločicu s brojem šasije na strani suvozača. Ručica za pokazivače smjera je bez oznaka a razlika je i u nijansi panela na vratima, armaturne ploče i pragova. Predprodukcijski prototip nema ni naljepnice upozorenja na brzinu, kao ni torbe za meki krov.
Još jedna značajna promjena je sistem podizanja ovjesa jer se nos superautomobila automatski podiže kada se startuje motor.
F50 prikazan na fotografijama je u besprijekornom stanju, prešao je samo 1.900 kilometara nakon što je proizveden 1995. godine. Od tada je promijenio nekoliko vlasnika i trenutno se nalazi u Velikoj Britaniji, gdje se prodaje. Ferrarijev certifikat za autentičnost dobio je u martu 2018. godine.