U svojoj srži, novi zakon se odnosi na sigurnije ceste i unapređenje samovozeće tehnologije kako bi se smanjio rizik od ljudske greške, koja je prema podacima britanske vlade uzrok 88 posto saobraćajnih nesreća, odnosno sudara.
Takozvani samovozeći automobili će morati stalno funkcionisati kao pažljiv i kompetentan ljudski vozač, ali i zadovoljiti niz sigurnosnih standarda prije nego im se službeno dozvoli da se pridruže zvani listi samovozećih automobila državnog sekretara i potom izađu na ceste.
Automobil mora biti "dizajniran ili prilagođen za autonomno putovanje" te mora biti "sposoban da to obavlja, sigurno i legalno", dok operater mora imati "dobru reputaciju, novac da napravi ispravne stvari i da poštuje pravila". U slučaju da nešto pođe po zlu u autonomnom modu, zakonski će operater biti odgovoran, kao i "pružaoci osiguranja, developeri softvera i proizvođač automobila".
Oxa je jedna od vodećih kompanija u Velikoj Britaniji za razvoj softvera za autonomna vozila.
"Imamo zakon za autonomna vozila, koji je sveobuhvatnijeg obima i jasniji u svojim zahtjevima nego u bilo kojoj drugoj zemlji. Zakon nam daje novi zamah, jer će se programeri poput Oxe morati pridržavati nasveobuhvatnijih svjetskih zakona o autonomnim vozilima kako bi ovdje implementirali tehnologiju u vozila. Ispunjavanje najviših AV standarda će učiniti britanske kompanije globalnim liderima s tehnologijom koja je najsigurnija i AI sistemima kojim se najviše vjeruje. Sve to je ključno za razvoj biznisa i povjerenja javnosti u autonomiju na globalnom nivou", izjavio je Paul Newman, osnivač kompanije Oxa.
Vlada smatra da zakon pokazuje ekonomsku snagu Velike Britanije. Računa se da bi sektor mogao otvoriti više od 38.000 radnih mjesta te donijeti 42 milijarde funti u ekonomiju, dok bi osobe s problemima pokretljivosti mogle dobiti više slobode.