Kao i mnogi drugi iz tog vremena i kada je stekao uslove, ovaj automobilski entuzijasta započeo je svoje prve takmičarske vožnje za upravljačem serijskog automobila. Bila je to Zastava (Fiat) 1300, potom legendarni trkaći Fićo pripremljen uz pomoć prijatelja i uz saradnju sa sarajevskim automobilistom Krešimirom Bodnarukom, a nešto kasnije u najuspješnijem bosanskohercegovačkom klubu, Auto moto klubu Željezničar Sarajevo, nastupao je na trkama i relijima domaćeg i Šampionata Jugoslavije sa jačim i dobro pripremljenim trkaćim automobilima poput Zastave 101 i Fiata Ritmo.
Željko se konstantno zalagao za što bolju organizaciju automobilskih takmičenja i unapređenje ovog sporta uopšte, pa je 1988. godine osnovao sportski auto-moto klub pod nazivom Amoc Valter Ekspress Sarajevo.
Njegova upornost i organizacione sposobnosti rezultirale su preuzimanjem organizacije kružnih auto trka za Šampionat Jugoslavije. Tako su u organizaciji ovog kluba i pod pokroviteljstvom Rafinerije ulja Modriča, na sarajevskom aerodromu Butmir 1990. i 1991. godine uspješno održane trke Šampionata Jugoslavije, a 6. aprila 1992. godine Amoc je uz pokroviteljstvo Večernjih Novina Sarajevo bio organizator i posljednjeg automobilskog takmičenja održanog početkom agresije na Bosnu i Hercegovinu i njen glavni grad Sarajevo. Bio je to Autoslalom Sarajevo 1992 koji je održan na platou Stadiona Koševo, danas Stadion Asim Ferhatović Hase, a reportaža o ovom takmičenju emitovana je na TV Dobre vibracije.
Posebna zanimljivost ovog takmičenja bio je Želimir Osenk, u raji poznatiji kao Fantom, koji je sa komercijalnim kombi automobilom Renault Trafic osvojio pehar pobjednika.
Mada se nakon ratnih dešavanja 90-ih godina nije vratio takmičenjima niti njihovoj organizaciji u Bosni i Hercegovini, Željko je i dalje ostao sa automobilima, ali kao saradnik sarajevskog časopisa Auto Plus. Ljubav prema automobilima prenio je na svoju kćerku Ninu koja je najprije vozila karting, a krajem 90-ih godina za upravljačem trkaćeg automobila Autobianchi A112 nastupala je na Autospeedway Posterholt u Nizozemskoj. Kao aktivna takmičarka i naravno Željkina kći, Nina je mnogo prije sticanja vozačke dozvole posjedovala takmičarsku licencu.
Želimir Soldo, rođen je u Sarajevu 3. septembra 1956. godine, a preminuo je 6. januara 2015. godine u 59 godini života.