Scania postala prvi proizvođač kamiona koji koristi reparirane dijelove za nove automobile
Reparirani mjenjač korišten u procesu prošao je rigorozna testiranja, praćen je kvalitet i funkcionisanje na osnovu oko 100 parametara, a ustanovljeno je da je zadovoljio sve standardne kvalitete i performansi se je potvrđeno da je "kao nov". U ovom procesu je iskorišteno oko 50 posto manje materijala te je proizvedeno 45 posto manje karbonskih emisija u poređenju s proizvodnjom potpuno novih mjenjača.
Inicijativa je dio iReGear projekta, koji je pokrenut u saradnji s Kraljevskim tehnološkim institutom KTH i kompanijom Scandinavian Transmission Service AB, a finansira ga švedska agencija za inovacije Vinnova.
Trenutno se reparacija u evropskom automobilskom sektoru uglavnom koristi za proizvodnju rezervnih dijelova za aftermarket tržište te čini samo 1,1 posto ukupne proizvodnje. Međutim, ova metoda se sve više smatra ključnom za postizanje klimatskih ciljeva i unapređenje kružne ekonomije ublažavanjem oskudice resursa.
Ova uspješna integracija ukazuje da je integrisanje repariranih komponenti direktno u proizvodne linije novih vozila zapravo izvodljiva. Ovaj potez bi mogao znatno izmijeniti prakse u industriji prema održivijim operacijama bez žrtvovanja kvaliteta.