Zbog toga je veoma važno s vremena na vrijeme poslušati šta vam vaš automobil pokušava poručiti i odmah reagujte na njegove signale, piše Geico.
Na ovih sedam zvukova trebali biste obratiti pažnju i reagovati na vrijeme.
Zvuk sličan upadanju novčića u automat
Ako čujete da nešto zvecka u unutrašnjosti točka pri niskim brzinama i prestane kada povećate brzinu, to može biti nedovoljno zategnuta matica na poklopcu točka. To znači da vam točak nije dovoljno stegnut i da trebate ići kod mehaničara što prije.
Kočnice škripe, stružu ili krče
Ako čujete škripanje kočnica, vaše kočione pločice bi mogle biti istrošene i bilo bi ih dobro zamijeniti. Ako čujete struganje ili krčanje, odvezite auto kod majstora, jer to može biti znak da su pločice toliko izlizane da je metal u direktnom kontaktu s metalom, što može oslabiti efikasnost kočenja.
Pucketanje i škljocanje prilikom skretanja
Ako čujete ovaj zvuk prilikom skretanja, ali ne i kada ispravite volan, jedan ili oba homokinetička zgloba na prednjoj osovini vašeg automobila najvjerovatnije bi trebalo zamijeniti.
Ritmičko škripanje koje se ubrzava pri povećanju brzine
Ako imate auto sa zadnjim pogonom ili pogonom na sva četiri točka i čujete ovaj zvuk, krivac za to bi moglo biti kardansko vratilo, pa biste odmah trebali otići kod automehaničara.
5) Zavijanje, cviljenje ili "pjevanje"
Ovo je najčešće znak da su ležajevi u vašem vozilu prestali raditi kako treba. Ako imate automobil s prednjim pogonom i ako se ovi zvukovi smjenjuju kako skrećete ulijevo ili udesno, vjerovatno su u pitanju prednji ležajevi, dok konstantno zavijanje koje postupno raste ukazuje na oštećenje zadnjih ležajeva. Ako imate vozilo sa zadnjim pogonom i cviljenje postaje sve glasnije kako ubrzavate, vjerojatno vam curi tečnost iz diferencijala, što biste trebali odmah popraviti odlaskom kod majstora.
Ritmičko lupanje, kuckanje ili udaranje ispod haube
Ovi zvukovi mogu ukazivati na ozbiljan problem s ventilima, koji biste odmah trebali provjeriti i otići na popravak automehaničaru.
Cviljenje ispod haube prilikom paljenja i ubrzavanja
Ovaj zvuk može poticati od istrošenih ili labavih sigurnosnih remena koji pokreću pumpe servo upravljača, kompresora klima uređaja i alternatora. Kod novijih automobila može ukazivati na zupčasti remen, koji pokreće više dodataka odjednom i koji je relativno lako i jeftino popraviti.