Automobil s brojem šasije CSX2161 redovno je vozio McQueen od 1965. do kraja 1967. godine, no zapravo ga nikada nije registrovao na svoje ime. Prema informacijama koje posjeduje aukcijska kuća, prvobitno je registrovan na filmskog producenta Davida L. Wolpera, a potom ga je kupio Elmer Bernstein koji ga je ustupio McQueenu na korištenje. Kada je Bernstein prodao Cobru krajem 1967. godine, McQueenu je dopušteno da nastavi voziti Shelby još nekoliko mjeseci prije nego je morao predati ključeve novom vlasniku.
Automobil je veći dio svog životnog vijeka proveo u SAD-u, no 2003. godine je uvezen u Švicarsku, a potom u Veliku Britaniju tri godine kasnije, gdje je ostao do ove godine. Treba reći da je početkom 2000-tih lakiran u trenutnu crnu boju te da se iza vozačevog sjedišta nalazi roll bar. Na automobilu su FIA Halibrand felge dimenzija 15x6,5 inča, dok se na haubi nalazi otvor.
Ono što je važno istaći jeste da su karoserija i motor originalni. Riječ je o V8 motoru s kovanim aluminijskim klipovima i čeličnom radilicom, koji je uparen sa četverostepenim manuelnim mjenjačem putem kojeg se snaga prenosi na stražnje točkove. Za zaustavljanje su zadužene disk kočnice.
Klasični Shelby Cobra modeli poput ovog popularni su za restauraciju i modificiranje, no ovaj primjerak je vjerovatno već savršen.