![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/b_250214093.jpg?v=1)
Izvori tvrde da je riječ o elektrificiranom modelu pod nazivom Smart #6, koji će se pridružiti ponudi sačinjenoj od SUV-ova nakon odlaska gradskog modela Fortwo. Automobil će biti predstavljen nešto kasnije ove godine i preuzet će ulogu Smartovog flagshipa. Vjerovatno će debitovati u električnoj formi, no plug-in hibrid bi mogao biti dodan u ponudu nešto kasnije, što je u skladu s novom Smartovom strategijom proizvoda.
Kao što je slučaj s cijelom Smartovom ponudom, Mercedes-Benz će biti odgovoran za dizajn, dok će Geely obavljati poslove istraživanja i razvoja.
Autocar piše da će sedan dijeliti platformu s modelima Zeekr 007 i GT, a to je zapravo PMA2+ platforma, verzija Geelyjeve široko korištene SEA platforme.
Pogonske opcije će uključivati jedan i dva motora, koje će napajati baterija kapaciteta 75, odnosno 100 kWh. Brabusova verzija bi mogla isporučivati do 646 KS, što odgovara srodniku iz Zeekra, a to bi ujedno bio i najsnažniji Smart u historiji.
Niska limuzina će također biti najaerodinamičniji član ponude te će nadmašiti Smart #3 coupe SUV. Elegantna karoserija će doprinijeti dometu koji bi trebao iznositi više od 800 kilometara prema optimističnom CLTC ciklusu. To se poklapa s mehanički bliskim Zeekr 007 sedanom, koji može preći do 870 kilometara s jednim punjenjem baterije.
Očekuje se da će Smart #6 biti predstavljen tokom ove godine, dok bi se na tržištu trebao pojaviti početkom 2026. Smart je nedavno najavio da će ući na više od 10 novih tržišta ove godine šireći svoje prisustvo u Južnoj Americi, Africi i Evropi. Prošle godine je Smart prodao 130.000 automobila, a većina ih je registrovana u Kini.