Kao jedina zemlja u regiji, Republika Srbija još uvijek dozvoljava uvoz polovnih automobila sa zastarjelim Euro 3 i Euro 4 normama. Iako je zakonodavac još od polovine 2020. najavljivao zabranu uvoza automobila sa Euro 3 emisionim standardima, takva odluka ni početkom 2024. još uvijek nije implementirana. Uz pandemiju Covid-19, ekonomsku krizu koja je zahvatila cijeli svijet i predviđanja stručnjaka da bi ukidanje Euro 3 uvoza na srbijanskom tržištu polovnih automobila moglo podići cijene mlađih polovnjaka za oko 15%, cijela priča oko zabrane uvoza starih automobila je jednostavno prolongirana.
No, vlast u Srbiji je krajem 2022. bila radikalnija, te je najavila ukidanje Euro 3 i Euro 4 normi u paketu u sklopu Programa zaštite zraka. Čak je ovaj program uključivao zabranu uvoza i Euro 5 norme od 2025., te uvođenje subvencija pri kupovini polovnih Euro 6 vozila. Sve u svemu, građani i trgovci polovnjacima su se nerado spremali za prelaz na ekološki novija vozila, mada od pooštravanja kriterija i implementacije uvoza mlađih polovnjaka za sada nema očekivanog poteza.
S obzirom da se Euro 3 može naći u pojedinim automobilima proizvedenim i prije 2.000-te godine, vlast u Srbiji još uvijek dozvoljava uvoz 25 godina starih vozila koji u Evropi koštaju oko par stotina eura. Shodno ekonomskim prilikama i standardu, građani Srbije najčešće pretražuju vozila u vrijednosti od oko 3.000 eura. Slično kao u BiH, Euro 3 i Euro 4 automobili, uglavnom s dizelskim motorom, u Srbiji čine najveći broj vozila na tamošnjim cestama, a prosječna starost voznog parka je 17 godina.
Podsjećamo, Bosna i Hercegovina je zabranila uvoz vozila sa Euro 3 normom od 1. aprila 2016., a Euro 4 od 1. juna 2019. godine (iste godine kao i Albanija). Prosječna starost motornih vozila u BiH je nažalost preko 19 godina, a automobili sa Euro 3 i Euro 4 normom čine preko 50% voznog parka. Istovremeno, Crna Gora je ukinula Euro 3 uvoz krajem 2018., a Makedonija je još 2015. zabranila uvoz automobila starijih od 15 godina.