Šta je zajedničko brendu IQOS i slavnoj školi bezbjedne vožnje Navak
Ova dva, na prvi pogled, brenda bez dodirnih tačaka je isti cilj - smanjenje štetnosti. Opšte je poznato da je glavni cilj brenda IQOS koji stoji iza naučno dokazano bolje alternative pušenju cigareta - smanjenje štetnosti od pušenja.
Iz želje kompanije Philip Morris da milijardi odraslih pušača koji ne žele da prestanu sa pušenjem ponudi bolju opciju u odnosu na nastavak konzumiranja cigareta, nastala je ideja o IQOS-u, revolucionarnom, naučno zasnovanom, sistemu za zagrijavanje duhana. Poruka koju brend IQOS šalje godinama unazad je jasna i nepromijenjena: ukoliko ne pušite - ne počinjite, ukoliko pušite - prestanite, ukoliko ne prestanete – pređite na manje štetnu alternativu.
IQOS je revolucionarni uređaj koji ne sagorijeva, već zagrijava duhan i samim tim se temeljno razlikuje od cigareta. "Eliminacijom" sagorijevanja i duhanskog dima, IQOS eliminira i veliki broj štetnih materija koje se nalaze u dimu cigarete. Iako nije bez rizika, obzirom da oslobađa nikotin koji izaziva ovisnost, IQOS predstavlja bolji izbor za odrasle pušače od nastavka pušenja.
Smanjenje štetnosti u osnovi postojanja
Sa druge strane, NAVAK je poznat kao institucija koja će vas naučiti kako da prepoznate opasnost na putu prije nego što se ona dogodi, kako da je izbjegnete ili, u najgorem slučaju, kako da umanjite posljedice ukoliko do neke opasne situacije dođe. Kroz njihove treninge prilagođene svim učesnicima u saobraćaju, bilo da ste početnici ili imate dugogodišnji vozački staž, razvićete instinkte uz pomoć kojih ćete pravovremeno reagovati u kritičnim situacijama u saobraćaju.
U osnovi svega što NAVAK radi je smanjenje rizika, odnosno, da saobraćajnih nesreća bude što manje, a ako do njih dođe, da posljedice budu što blaže.
Kad se ova dva brenda spoje dobije se NAVAK experience
Kao što je IQOS brend sa jakom svrhom, tako su i njegovi korisnici ljudi koji, ne samo da podržavaju tu svrhu, već se i zalažu za smanjenje štetnosti od pušenja i aktivno učestvuju u stvaranju budućnosti bez duhanskog dima. Zbog toga ne čudi što je i program lojalnosti ovog brenda netipičan program koji prednost daje iskustvu nad materijalnim benefitima i okuplja samo jednu grupu ljudi – upravo odrasle bivše pušače koji su odabrali bolju alternativu pušenju cigareta.
IQOS Club je tu da svojim članovima pruži potpunu podršku, da ih motiviše i naglasi koliko je njihova odluka bitna, da na svakom koraku bude tu za njih i pokaže koliko su oni i njhova odluka važni za budućnost svih nas. Zbog toga je IQOS zajednica u BiH okupljena u IQOS Club-u mJesto dobrih promijena i novih iskustava gdje se stvaraju uspomene za cijeli život.
Jedno baš takvo nezaboravno iskustvo za najlojalnije korisnike u BH IQOS Club priredio je proteklog vikenda – NAVAK experience. U pitanju je bila upravo posjeta slavnoj školi bezbjedne vožnje NAVAK i profesionalnoj trkačkoj pisti, gde su članovi kluba imali priliku da provozaju neke od najuzbudljivijih automobila današnjice kao što su: Porsche 911 GT3, BMW M4 xDrive Competition, Porsche 718 i Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio.
Široka i bezbjedna staza NAVAK centra na površini od 33 hektara, jedina ove vrste ne samo u Srbiji već i u ovom dijelu Balkana, bila je idealni ambijent da članovi IQOS Club-a ostvare svoj san, a ono što su naučili o bezbjednoj vožnji će svakako nastaviti da primjenjuju i u životu.