Aston Martin opisuje novi model kao "najbrži i najviše na vozača fokusirani Vantage u historiji modela dugoj 74 godine", a pogled na listu specifikacija to samo potvrđuje. Automobil pokreće poboljšani 4,0-litarski twin-turbo V8 motor, koji razvija 665 KS i 800 Nm obrtnog momenta.
Inženjeri su uspjeli izvući više snage zahvaljujući modifikacijama profila bregaste osovine V8 motora, a optimizovana je i kompresija te su ugrađeni veći turbopunjači, dok je hlađenje također poboljšano. Motor je uparen s poznatim 8-stepeni ZF automatskim mjenjačem putem kojeg se snaga prenosi na stražnje točkove. Automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,5 sekundi i dostiže maksimalnih 325 km/h. Boljem ubrzanju doprinosti novi launch control sistem, kao i prilagodljivi sistem kontrole prijanjanja.
Napravljeno je još mnogo poboljšana performansi. Prednji poprečni nosač karoserije je rekonstruisan i drugačije pozicioniran, tako da sada omogućava veću bočnu čvrstoću ismeđu stubova stražnjeg ovjesa, a ugrađeni su i "pametni" prilagodljivi amortizeri. Iz Aston Martina kažu da novi amortizeri pružaju "inherentno sportski osjećaj ostavljajući prostor za uvođenje progresivne 'čvršće' kontrole karoserije, a upareni su s poboljšanim elektronskim servo upravljačem.
Vantage standardno dolazi s 21-inčnim setom kovanih felgi i Michelin Pilot Sport 5 S gumama dimenzija 275/35 naprijed i 325/30 nazad. Kočioni diskovi od livenog gvožđa su također standardni, no opciono je moguće dobiti i karbon-keramičke kočnice koje ne samo da poboljšavaju performanse nego i "štede" 27 kg težine.
Elektronike je zaista mnogo, a između ostalog je na raspolaganju napredni sistem kontrole dinamike vozila, kao i elektronski stražnji diferencijal koji radi u saradnji s poboljšanim ESP sistemom.
Vizuelno, najveće promjene su se dogodile naprijed, gdje se nalazi veća prednja maska, dok ugrađena Matrix LED svjetla nisu drugačija od onih na modelu DB12. Sportski automobil je dobio širi stražnji branik, veće završetke izduvnih cijevi, a pored dostupnih standardnih boja moguće je naručiti jednu od tri dostupne livreje.
Novi model prati DB12 i u promjenama unutrašnjosti. Armaturna ploča je promijenjena te uključuje novi infotainment sistem s ekranom veličine 10,25-inča, koji je upotpunjen mnoštvom fizičkih dugmadi i prekidača. Ozvučenje snage 390W se sastoji od 15 zvučnika, dok je uz doplatu moguće dobiti Bowers & Wilkins ozvučenje snage 1.170W.
Proizvodnja novog Vantagea (2025) počinje u ovom kvartalu, dok se prve isporuke očekuju u drugom kvartalu godine.