Suzuki Whizzkid: Bio je malen poput kutije žitarica, a srčan da se uvijek vozio s nogom na gasu do poda
Kei automobili, dizajnirani da minimiziraju upotrebu materijala i maksimiziraju pristupačnost, pomogli su japanskom stanovništvu da pokrene mobilnost uz korištenje manje resursa. Japanci su u godinama poslije nanjušili potencijal tržišta u ostatku svijeta pa su u prilagođenom formatu izvozili svoje minijature na određena tržišta.
Tako je Suzuki Whizzkid bio razvijen za Evropu, odnosno za Veliku Britaniju, ali se prodavao i na brojnim drugim tržištima, uključujući Hong Kong, Južnu Afriku, Novi Zeland i brojne zemlje Južne Amerike.

Whizzkid bi postao bestseller u Britaniji, s potražnjom koja je daleko nadmašivala ponudu, da su Japanci mogli osigurati količine. Poznata priča, zar ne. No, sada je postao kultni klasik i taj status mu niko ne može oduzeti sve dok ih ima na cesti.
Automobil pod nazivom Suzuki Cervo lansiran je u Japanu 1977. godine, s trocilindarskim dvotaktnim motorom od 539 ccm i snagom od 28 "konja" koji je udovoljavao propisima Kei automobila. Kada je stigao u Veliku Britaniju 1979. godine nazvan je Whizzkid, a imao je moćniji motorić prebačen preko zadnje osovine sa zapreminom od 970 ccm i moćnijih 47 KS s četiri lonca na auspuhu. Suzuki je morao dodati balast na prednji branik kako bi izbalansirao težinu motor od 970 kubika.

Minijaturna karoserija s dužinom od svega 3,19 i širinom od 1,22 metra, postavljena na male točkove od 12 inča, omogućavala je ubrzanje od 16,5 sekundi do 100 km/h, a motorić se lako vrtio do 7.000 obrtaja u minuti. Moment se prenosio preko 4-stepenog ručnog mjenjača na zadnju osovinu, a oni sretnici koji su ga vozili prepričavaju da se svuda vozio s nogom na gasu do poda, "lomeći" motor u visokim obrtajima.
Maleni i zabavni za vožnju Japanac je odmah privukao sljedbenike, a ukupno je 4.693 primjerka prodato radoznalim britanskim kupcima u tri godine. Međutim, zbog tanke i nezaštićene karoserije, koja je korozirala brže od truljenja kore banane, ostalo ih je samo 20-tak na tamošnjim cestama. Sada se smatra kultnim klasikom zbog svog neobičnog dizajna i ograničenog broja preostalih primjeraka.