Švicarci koriste "most na točkovima" kako bi omogućili saobraćaj iznad mjesta sanacije puta
Most je pokretna i modularna struktura te nudi više funkcija. Radovi na autoputu su uvijek problematični za vozače, a popravke čak i jedne trake mogu uzrokovati zatvaranje više traka za vozače, čime se stvaraju uska grla te smanjuje ukupna brzina saobraćaja.
Timovi zaduženi za popravke iz sigurnosnih razloga često zatvaraju više traka u odnosu na broj onih na kojim rade, što nerijetko frustrira vozače. Ukoliko popravke traju duže, cijeli dio puta može biti zatvoren za saobraćaj, što primorava vozače da idu alternativnim pravcima i provedu više vremena u vožnji do svog odredišta.
Most ASTRA se pokazao kao sjajno rješenje ovog problema, jer omogućava odvijanje saobraćaja iznad mjesta na kojem traju radovi.
Konstrukcija ima rampe s obje strane kako bi se vozila mogla kretati gore i dole preko nadvožnjaka bez mnogo problema. Trenutna verzija mosta je duga nešto više od 257 metara i široka oko 7,57 metara. To omogućava vozilima da se kreću iznad radova bez potrebe za ulaskom u jednu traku. Brzina vozila je ograničena na 60 km/h, no to je ipak manja cijena koju je potrebno "platiti" kako vozači ne bi morali voziti obilaznicama i izbjegli zastoje.
Konstrukcija visoka 4,65 metara daje radnicima dovoljno prostora za rad, a istovremeno ih štiti od vrućine i kiše. Budući da radovi ne ometaju kretanje vozila, mogu se izvoditi tokom cijelog dana, tako da noćni radovi nisu obavezni, a na taj način se izbjegava ometanje okolnog stanovništva tokom noći.
Kada se radovi završe, hidraulika podiže most za desetak centimetara te se on pomijera dalje na novu lokaciju za rad na putu.
Most je kompatibilan sa širokim spektrom vozila, od karavana, sportskih automobila, autobusa pa do kamiona.