Magazin Consumer Reports koji prikuplja iskustva i ocjene tržišta o raznim proizvodima prije nepuna dva mjeseca doslovno je poremetio svoju tablicu rezultata upravo Teslinim Modelom S koji je kako su tada rezultati pokazali bio besprijekoran. Prikupljanje novih ocjena korisnika i novi rezultati govore da Model S ipak nije tako savršen, daleko od toga.
Prema novim rezultatima i novim ocjenama Model S sada zaslužuje tek ocjenu "ispod prosjeka". Naime, nakon novih anketiranja 1,400 vlasnika Modela S, a koja su za razliku od prvih uzela u obzir i ostale elemente vlasništva automobila, a ne samo komfor, užitak u vožnji i slično, pojavio se čitav niz problema sa ovim automobilom.
Najčešći prijavljeni problemu tiču se curenja vode kroz krovni otvor, niz problema sa velikim ekranom osjetljivim na dodir na centralnoj konzoli i njegovim funkcijama, zatajivanja rada automatskih ručki vrata, kao i problema gdje nije bilo moguće puniti baterije ili je trebalo u potpunosti zamjeniti pogonski sklop.
Iz ovog magazina tvrde da je zadovoljstvo kupaca Tesla markom i dalje na vrlo visokom nivou, te da mreža podrške i servisa ove marke i dalje dobija vrhunske ocjene.