Tesla predlaže da svi proizvođači električnih automobila koriste isti električni konektor
Teslin novi sistem će smanjiti troškove, olakšati proizvodnju i unaprijediti efikasnost proizvodnje automobila. Novi LVCS već funkcioniše u Cybertrucku, a koristi 48-voltnu tehnologiju. Također, šteti na težini i čini stvari manje komplikovanim, korišti istu energiju kao i stariji 12-voltni sistem, ali sa samo 25 posto električne struje.
Šest primjeraka koja su prikazana u svrhu demonstracije izgledaju slično, dijele istu generalnu konstrukciju, oblik i veličinu. Fizički zasun i interakcija veze su identični, no velike promjene se kriju zapravo u unutrašnjosti, gdje Tesla ima drugačije rasporede za različite zahtjeve ožičenja. Očigledno, ovih šest konektora mogu poslužiti za više od 90 posto tipičnih aplikacija električnih uređaja u automobilu.
Tesla planira koristiti ovu tehnologiju i za buduću flotu Cybercab taksija. Kompanija želi da LVCS postane široko rasprostranjen kao i njegov sjevernoamerički standard punjenja NACS.
Ako se to dogodi, mogao bi se promijeniti način na koji se cijela automobilska industrija bavi električnim sistemima i proizvodi vozila.