Najbolji rezultat ostvarila je Audijeva krovna kutija, koja je postigla posebno dobre rezultate u testu sudara te je izvrsno položila test kočenja i manevre izbjegavanja. Ta kutija je ustvari proizvod marke Thule, a njena cijena je 830 eura.
Drugi na testu bio Thuleov vlastiti model - Motion 3 XL Low. Iako je vrhunska, ova kutija je poprilično skupa. Njena cijena je 900 eura.
Pristojna krovna kutija ne mora koštati previše. Naime, pristupačna opcija poput Norauto Bermude 300, s cijenom od 350 eura, također pruža dobre rezultate, ali uz određene kompromise u pogledu zapremine i rukovanja. Ta kutija unutra ima samo dvije trake za pričvršćivanje, umjesto tri, može se otvoriti samo s jedne strane i ujedno je bila najkraća na testu. Stoga bi kupci trebali prethodno isprobati da li je odgovarajuća za prevoz skija.
Na dnu ljestvice našli su se modeli marki Northline i VDP, koji su osvojili samo ocjenu "dovoljan". Oba modela nisu prošla crash testove jer su se olabavila i djelomično odvojila od nosača, što predstavlja ozbiljan sigurnosni rizik. Dodatno, poklopac VDP kutije pukao je na testu hladnoće, što je jasan nedostatak budući da u visokim planinskim predjelima temperature noću lako mogu pasti na minus dvoznamenkastu vrijednost. Na kraju, ali ne i najmanje važno, navedena zapremina je bila netačna. Umjesto 400 litara, na testu je izmjereno samo 320 litara. To je 20 posto manje nego što navodi proizvođač.
Pri kupovini krovne kutije najvažniji faktori su sigurnost, stabilnost i jednostavnost montiranja na nosače. Najbolji modeli koje nude proizvođači vozila nisu nužno uvijek najbolji, jer često nisu prilagodljivi za različite modele automobila, što je naprimjer slučaj s BMW-om, koji zahtijeva specifične krovne nosače. Inače. BMW-ova originalna kutija košta 900 eura, a test je završila u sredini poretka.
Također, težina kutije igra važnu ulogu, jer lakše kutije poput Kamei modela (14 kg) omogućuju veću nosivost. Prilikom odabira treba obratiti pažnju na dopušteno opterećenje krova vozila, jer ukupna težina kutije, nosača i prtljage ne smije premašiti tu granicu.
Testno vozilo koje je ADAC koristio bio je VW Golf 7 s dopuštenim krovnim opterećenjem od 75 kilograma. Najteža kutija na testu imala je nešto manje od 24 kilograma, a sistem krovnih nosača dobrih pet kilograma. To znači da se u krovnu kutiju može spakovati maksimalno 45 kilograma tereta. Lakša kutija u skladu s tim omogućava veću težinu tereta.
Krovne kutije koje se ne koriste treba skinuti s vozila kako bi se smanjila potrošnja goriva i buka vjetra.