Moers je već dobio zamjenu, a to je nekadašnji šef Ferrarija Amedeo Felisa.
Moers je preuzeo dužnost u maju 2020. godine, a sada odlazi s funkcije te se povlači i iz uprave Aston Martina. Ipak, saopćeno je da će pružati podršku novom vodstvu do kraja jula.
Prema pisanju Financial Timesa, zbog Moersovog načina vođenja kompanije Aston Martin su napustili neki viši uposlenici. Izvještaji o Moersovom odlasku su se pojavili još u januaru, no britanska kompanija ih tada nije željela komentarisati.
Njegov nasljednik Amedeo Felisa bio je tehnički direktor Ferrarija između 2006. i 2014. godine, kao i direktor između 2008. i 2016. godine. Sedamdesetšestogodišnji Felisa se smatra "ocem" LaFerrarija i mnogih drugih produkcijskih modela. Funkciju u Aston Martinu će obavljati od 1. jula, a pridružit će mu se Roberto Fedeli koji će obavljati funkciju tehničkog direktora. On j e ranije radio za Ferrari, BMW, Alfu Romeo, Maserati i FAW-Silk.
Aston Martin ima problema s kašnjenjima u svojim planovima, a to se odnosi i na kašnjenja u isporukama hiperautomobila Valkyrie. Kompanija prolazi kroz težak finansijski period još od 2018. godine te se nada promjeni situacije zahvaljujući prodaji modela DBX.
Novi menadžmend će raditi na elektrifikaciji Aston Martina, a cilj je da ima potpuno elektrificiranu ponudu modela do 2030. godine. Prvi električni automobil stiže 2025. godine.