U Toyoti su potvrdili da će Coupé model GR86 naredne godine ponuditi (i) kupcima u Evropi, ali su istovremeno naglasili da će novi proizvod odjela Gazoo Racing, prvenstveno zbog najavljenog uvođenja Euro 7 norme, u ponudi biti samo dvije godine.
Odluku pravdaju neisplativošću investiranja u tehničke elemente s kojima bi se GR86 uklopio u Euro 7 standarde, jer nasljednik modela GT86 (konceptom i filozofijom) spada u kategoriju koja u odnosu na većinu drugih kategorija i nema mnogo kupaca.
Evropskim ljubiteljima „old school“ sportskih automobila (koji polako, ali sigurno "izumiru“) GR86 bit će dostupan od proljeća naredne godine, a zajednički projekat Toyote i Subarua pokreće 2,4-litarski četverocilindarski atmosferski boxer motor koji razvija 235 KS pri 7.000 obr/min i 250 Nm pri 3.700 obr/min.
Za prijenos snage na zadnju osovinu zadužen je ručni 6-stepeni mjenjač, a u ponudi je i verzija sa 6-stepenim automatskim mjenjačem.