Toyota Celica se vraća s 2,0-litarskim turbo motorom i pogonom na sva četiri točka
Najnoviji izvještaj iz Japana govori o povratku Calice s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem kao GR modela s novim 2,0-litarskim četverocilindričnim motorom kombinovanim s Toyotinim GR-Four pogonom na sva četiri točka.
Prošle godine je predjednik Toyote Akio Toyoda izrazio želju za novom Celicom, a to su pratile glasine o električnom sportskom automobilu koji bi dijelio platformu s konceptom Lexus LF-ZC. Najnoviji izvještaj priču vodi u drugačijem i uzbudljivijem pravcu te nagovještava povratak Celice s dobrim starim SUS motorom.
U zajedničkoj izjavi sa Subaruom i Mazdom o budućim SUS motorima, Toyota je potvrdila da radi na novom 1,5-litarskom i 2,0-litarskom četverocilindričnom motoru, koji su pogodni za elektrifikaciju i kompatibilni s alternativnim gorivima. Najava "multi-pathway" pristupa i ranije viđena fotografija 2,0-litarskog motora s turbopunjačem sa sajma automobila u Tokiju pojačala je glasine o njegovoj mogućoj ugradnji u novu Toyotu Celicu.
Navodno je novi motor visokih performansi u razvoj već nekoliko godina te je već spreman. Toyota još ne objaljuje nikakve informacije o specifikacijama, no japanski magazin Best Car nadovi da je riječ o 406 KS. Ovaj motor bi mogao biti uparen s Toyotinim GR-Four pogonom na sva četiri točka inspirisanim relijem, koji koji koriste GR Yaris i GR Corolla snažni hatcback modeli.
Ovaj motor je prema mišljenju mnogi dostojan "oživljene" Celite GT-Four, a poslužio bi i za odavanje počasti uspjesima modela u WRC-u. Međutim, kako bi se razlikovala od ostatka Toyotine GR podnute, nova Celica bi dobila i luksuzniju unutrašnjost.
Zasad nema informacija o dizajnu modela, no postoje velike šanse da će zadržati nisku siluetu coupea iz prethodnih generacija. Nepotvrđene informacije iz Japana govore da će nova Celica biti predstavljena u januaru na sajmu automobila u Tokiju.
Toyota je prodavala sedam generacija Celice između 1970. i 2006. godine, nakon čega je model otišao u historiju bez direktnog nasljednika. Kasnije su prazninu popunili modeli Toyota GT86 i GR86 kao pristupačni sportski automobili u Toyotinoj ponudi sa sličnom dvovratnom coupe karoserijom. Fanovi Celice nikada nisu prestali željeti novu generaciju Celice.
Pored Celice, kružile su glasine i o novom MR2 roadsteru, snažnom hatchbacku Starlet i manjem S-FR sportskom automobilu. Najnovije informacije govore da bi ovi modeli mogli koristiti manje trocilindrične motore s turbopunjačima, čija će zapremina iznositi 1,3 i 1,6 litara, a koji su blisko povezani s onim koji pokreće GR Yaris i GR Corollu.