Kompanija je prvobitno planirala ući u novu sezonu s WRC verzijom nove generacije Yarisa, modela koji je doveo do kreiranja cestovnog modela GR Yaris, ali se od ovog projekta odustalo. Umjesto toga će se Toyota nastaviti takmičiti s prethodnom generacijom Yarisa, ali će automobil izgledati drugačije zahvaljujući sličnom "ruhu" koje nosi novi GR010 Hybrid dizajniran za Le Mans Hypercar klasu World Endurance Championshipa.
U protekle četiri sezone Toyota je ostvarila 17 pobjeda, kao i 322 etapne pobjede u aktuelnom Yarisu. Također, osvojila je titulu u poretku proizvođača 2019. godine, kao i titule u poretku vozača i suvozača 2019. i 2020. godine.
Novost za automobil namijenjen ovogodišnjem takmičenju su Pirelli gume, jer je italijanska kompanija sada jedini dobavljač guma za WRC.
Promjena u posadi nije bilo, Sebastien Ogier će nastaviti voziti uz suvozača Juliena Ingrassiju, dok će Elfyn Evans i Scott Martin također biti partneri u kokpitu. U Toyotinom trećem automobilu nalazit će se Kalle Rovanpera i Jonne Halttunen.